آفتاب

واکنش وزارت خارجه درباره قتل سه دانشجوی مسلمان در آمریکا/ خواستار اجرای عدالت هستیم

واکنش وزارت خارجه درباره قتل سه دانشجوی مسلمان در آمریکا/ خواستار اجرای عدالت هستیم

نسیم آنلاین نوشت:

افخم قتل سه دانشجوی مسلمان در آمریکا را بسیار تأسف آور خواند. سخنگوی وزارت خارجه ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان گفت: تأسف عمیق خود نسبت به ترویج هدفمند اسلام هراسی را ابراز داشته و خواستار اجرای عدالت از سوی دولت آمریکا می‌باشیم.

مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه واقعه قتل سه دانشجوی مسلمان توسط یک مهاجم افراطی که واکنش تعداد قابل توجه از مسلمانان و پیروان سایر ادیان الهی در داخل و خارج از آمریکا را در پی داشته است، بسیار تأسف آور خواند.

افخم ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان، مسلمانان جهان، سایر پیروان ادیان ابراهیمی و افراد و آحادی که از این حادثه غم انگیز متأثر گردیده اند، گفت: تأسف عمیق خود نسبت به ترویج و گسترش هدفمند اسلام هراسی و اسلام ستیزی را ابراز داشته و خواستار اجرای عدالت و احقاق حقوق خانواده قربانیان از سوی دولت آمریکا می باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین بر رسالت جامعه جهانی مبنی بر لزوم و ضرورت حفظ و گسترش ارزش های دینی و انسانی در جوامع مادی تأکید داشته و گفت: معتقدیم رسانه های عمومی می توانند نقش مؤثر خود را پر رنگ تر از گذشته در فرهنگ سازی، تبیین آرمان های انسانی اسلام و پرهیز و اجتناب از افراط گرایی در سطوح مختلف جامعه ایفاء نمایند.

 

45231

 

کد N727088

وبگردی