آفتاب

عبدی: حمایت رهبری از تیم مذاکره کننده برای گروه‌های داخلی پیام اتحاد دارد

عبدی: حمایت رهبری از تیم مذاکره کننده برای گروه‌های داخلی پیام اتحاد دارد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای برای گروه‌های مختلف داخل کشور پیام اتحاد و انسجام دارد.

ایرج عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، گفت: مذاکرات هسته‌ای مستقیماً‌ زیر نظر مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت انجام می‌شود چرا که جزو سیاست‌های کلی نظام است.

وی ادامه داد: وقتی این مذاکرات مورد حمایت رهبری قرار می‌گیرد توان مضاعفی برای اعضای تیم مذاکره کننده و همچنین پیامی برای طرف‌های ماست که نشان می‌دهد حرف تیم ما حرف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با بیان این‌که حمایت رهبری از تیم مذاکره کننده برای گروه‌های مختلف داخل کشور پیام اتحاد و انسجام دارد، تصریح کرد: همه نیروهای داخلی کشور باید با اتفاق نظر از تیم مذاکره کننده حمایت کنند و این‌که برخی می‌گویند نباید توافق کنیم یا با آمریکا پای میز مذاکره بنشینیم خلاف نظر رهبری است. چرا که مقام معظم رهبری در پیام روشنی می‌گویند که ما اهل مذاکره هستیم و اگر حرف منطقی باشد می‌پذیریم.

عبدی خاطرنشان کرد: همه ارکان نظام جمهوری اسلامی تیم مذاکره کننده را حمایت می‌کنند و طرف‌های مذاکره کننده ما نیز فرصت خوبی دارند تا مذاکرات را پیش برده و گفت‌وگویی منطقی داشته باشند و به تعهدات خود نیز عمل کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین بیان کرد: اقتصاد ما باید اقتصاد ایجاد کننده ثروت، حل کننده مشکلات معیشتی و تأثیرگذار در اقتصاد منطقه باشد که اقتصاد مقاومتی همه این مولفه‌ها را با هم دارد و چه مذاکرات انجام شود و چه انجام نشود اقتصاد مقاومتی راهگشای مشکلات داخلی کشور است.

وی در پایان گفت: البته اگر مذاکرات هسته‌ای روند خوبی داشته باشد نگاه مثبتی در عرصه بین‌المللی به کشور ما ایجاد خواهد شد و سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کشور رونق خواهد گرفت. اما در مجموع نباید روند مذاکرات را با وضعیت اقتصادی پیوند بزنیم.

انتهای پیام

کد N726474

وبگردی