آفتاب
بازوند به مهر خبر داد:

فاز اول کشت و صنعت لرستان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می شود

فاز اول کشت و صنعت لرستان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می شود

خرم آباد - استاندار لرستان از افتتاح فاز نخست مجتمع کشت و صنعت لرستان با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ساختمان اداری مجتمع کشت و صنعت تقریبا تکمیل شده و در حال تجهیز است.

وی با بیان اینکه مهمان اصلی برنامه افتتاحیه مجتمع کشت و صنعت لرستان محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری هستند ادامه داد: قرار بود افتتاحیه فاز اول این مجتمع اواخر بهمن ماه یا سوم اسفندماه برگزار شود که با پیشنهاد معاون اجرایی رئیس جمهور این تاریخ به ۹ اسفندماه موکول شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نفر در فاز نخست مجتمع کشت و صنعت لرستان مشغول به کار هستند یادآور شد: این نیروهای شاغل در پروژه از افراد بومی استان هستند.

بازوند با اشاره به احداث یک باب مسجد در محل مجتمع کشت و صنعت لرستان، روند پیشرفت فیزیکی این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: این پروژه در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت لرستان تلاش می شود برای روز افتتاحیه آماده شود.

وی با اشاره به خریداری گوساله و گوسفند مورد نیاز برای افتتاح فاز یک مجتمع کشت و صنعت لرستان یادآور شد: تا پایان امسال تعداد گوسفندهای موجود در این مجتمع به سه هزار راس و تعداد گوساله های پرورش داده شده به هزار راس خواهد رسید.

استاندار لرستان با اشاره به همراهی نمایندگان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی برای احیای مجتمع کشت و صنعت لرستان یادآور شد: از ابتدای حضور بنده در استان نمایندگان خرم آباد به ویژه دکتر آقامحمدی بر لزوم احیای این مجتمع تاکید داشتند و پیگیری ها و کمک های زیادی نیز از سوی آنها برای راه اندازی این مجتمع صورت گرفت.

بنابر این گزارش در جریان بازدید استاندار لرستان از مجتمع کشت و صنعت لرستان، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، علی هادی چگنی معاون برنامه ریزی استاندار لرستان، علی کورانی فر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار لرستان، فرماندار خرم آباد و جمعی از اصحاب رسانه استان حضور داشتند.

کد N725712

وبگردی