آفتاب
پورابراهیمی:

توانمندی‌های ایران در عرصه علمی، خشم دشمنان را برانگیخته است

توانمندی‌های ایران در عرصه علمی، خشم دشمنان را برانگیخته است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف، گفت: توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی خشم دشمنان را برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، محمدرضا پورابراهیمی در جمع شهرداران محلات کرمان از مناطق چهارگانه به بیان دستاورد های نظام مقدس اسلامی ایران در زمینه های مختلف پرداخت.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی کشور، افزود: دلیل اصلی تحریم ها مشکل تراشی برای نرسیدن به اهداف علمی کشور است.

نماینده کرمان و راور در مجلس، با بیان اینکه دشمن شدیدا از پیشرفت علمی کشور نگران است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با اتکا به توان علمی دانشمندان خود رتبه های تک رقمی را در موضوعات مختلف علمی کسب کرده و در حال توسعه علمی است.

وی با اشاره به اینکه تمدن ملت ایران ریشه در تاریخ بشریت دارد، گفت: برای این چنین ملتی بسیار سنگین است که با تحریم ها و از این قبیل برخورد ها با او رفتار شود و این توطئه ها ما را پشیمان نمی کند.

پورابراهیمی با بیان اینکه خیزش علمی کشور تحول عظیمی در جهان بوجود آورده است، افزود: در زمینه اقتصادی نیز اتکا به درون باید حرف اول را در برنامه ریزی ها بزند.

وی با اشاره به اینکه این شرایط اقتصادی ناپایدار است و ملت ایران آن را پشت سر خواهند گذاشت، تاکید کرد: اگر ما از داخل توانمند باشیم در مذاکرات هم با قدرت وارد می شویم و مذاکره کنندگان نباید از توان داخلی کشور غافل باشند.

در این جلسه سیف اللهی شهردار کرمان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری و بیان برنامه های آینده شهرداری در مناطق مختلف شهر کرمان پرداخت.

انتهای پیام

کد N725655

وبگردی