آفتاب
جمعه این هفته برگزار می‌شود:

هفتمین کنگره «حزب اراده ملت» با سخنرانی عارف و ابتکار

هفتمین کنگره «حزب اراده ملت» با سخنرانی عارف و ابتکار

هفتمین کنگره حزب اراده ملت جمعه این هفته با سخنرانی محمدرضا عارف، معصومه ابتکار، موسوی لاری و هادی خامنه‌ای در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران رئوف مسئول روابط عمومی حزب اراده ملت ایران(حاما) و عضو کارگروه اجرایی کنگره این حزب اظهار کرد: همانطور که از قبل اعلام شده بود هفتمین کنگره ملی حاما روز یکم اسفند ماه سال جاری از ساعت 9 صبح الی 16 عصر با حضور شخصیت های سیاسی، میهمانان و اعضاء در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی در نظر گفته شده سخنرانان این مراسم محمدرضا عارف، حجت الاسلام موسوی لاری، معصومه ابتکار و حجت الاسلام سید هادی خامنه ای هستند.

مسئول روابط عمومی حاما افزود: این کنگره در قسمت  افتتاحیه با سخنرانی شخصیت‌های سیاسی و دبیر کل حاما در بخش صبح آغاز و در بخش دوم که بصورت داخلی با حضور اعضا برگزار می شود اصلاح اساسنامه و انتخابات اعضای شورای مرکزی حزب در دستور کار قرار دارد.

عضو کارگروه اجرایی کنگره یادآور شد: حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های گروهی پس از انجام هماهنگی با ستاد برگزاری کنگره٬ در بخش اول که از ۹ صبح آغاز می‌شود، بلامانع است.

رئوف همچنین تاکید کرد: همچنین تارنمای جدید پایگاه کشوری حزب اراده ملت ایران نیز رونمایی و در حاشیه آن، نمایشگاه عکس حاما نیز برگزار خواهد شد.

کد N725637

وبگردی