آفتاب
مدیركل روابط عمومی قوه قضاییه:

آیت الله آملی لاریجانی سه‌شنبه به استان لرستان سفر می‌كند

آیت الله آملی لاریجانی سه‌شنبه به استان لرستان سفر می‌كند

آیت الله آملی لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان لرستان و آشنایی نزدیك با عملكرد دادگستری استان در كنگره بزرگداشت برادران شهید رحیمی حضور می‌یابد.

مدیركل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در رأس هیأت عالی قضایی به استان لرستان سفر می‌كند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره كل روابط عمومی قوه قضاییه، حسن رحیمی افزود: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، 28 و 29 بهمن ماه برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و كاركنان دادگستری استان لرستان به این استان سفر می‌كند.

مدیركل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه خاطرنشان كرد: رئیس قوه قضاییه را در این سفر مسئولان عالی قضایی و رؤسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی همراهی می‌كنند.

وی گفت: آیت الله آملی لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان لرستان و آشنایی نزدیك با عملكرد دادگستری استان در كنگره بزرگداشت برادران شهید رحیمی حضور می‌یابند و ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانیون و ایثارگران در جمع آنها سخنرانی خواهند كرد.

وی اظهار كرد: دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان از جمله برنامه‌های دیگر رئیس قوه قضاییه در این سفر است.

مدیركل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه افزود: در سفر هیئت بلند پایه قضایی به استان لرستان، تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستانها و مساجد مركز استان ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و كاركنان دستگاه قضایی شهرستانهای استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشكلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.

وی اظهار داشت: در پایان این سفر دو روزه، جلسه مسئولان عالی قضایی نیز در استان لرستان تشكیل می‌شود و مسئولان عالی قضایی به بررسی مسایل و مشكلات قضایی استان خواهند پرداخت.

 

کد N725512

وبگردی