آفتاب
کنعانی مقدم در گفت‌وگو با ایلنا:

امکانات شهری صرف رفتارهای سیاسی افراد نشود/ شورای شهر اقدامات شهرداری را بررسی کند

امکانات شهری صرف رفتارهای سیاسی افراد نشود/ شورای شهر اقدامات شهرداری را بررسی کند

ما به مذاکرات به عنوان ابزاری برای رسیدن به حقوق حقه ملت ایران نگاه می‌کنیم/ باید همگی نقشه راه رهبری را در بحث مذاکرات هسته‌ای طی کرده و تابع آن باشیم.

یک فعال سیاسی اصولگرا درباره اقدام نهاد وابسته به شهرداری در راهپیمایی ۲۲ بهمن مبنی بر توزیع پلاکاردهای مزین به عکس امام و رهبری که زیر آن نوشته شده بود؛ «توافقات ننگین مایه ذلت ماست» گفت: اگر تفکر شهردار مبنی بر آن است که این اتفاق را تایید می‌کند٬ شورای شهر باید با آن برخورد کند چرا که امکانات بیت‌المال نباید صرف رفتارهای سیاسی افراد شود.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ گفت: مقام معظم رهبری نقشه‌ راهی را مشخص کرده‌اند و پیروزی ملت ما چه توافق حاصل شود یا توافق صورت نگیرد در این است که نقشه راه را طی کنیم و این موضوع پیروزی ما را رقم می‌زند

وی افزود: اگر قرار باشد هرکس بنا بر سلیقه خود و با امکاناتی که در اختیار دارد خارج از این مسیر حرکت کند٬ نه تنها ولایتمداری او زیر سوال می‌رود که نشان می‌دهد که منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح داده است و نیز ممکن است چنین افرادی بازی‌خورده آنهایی باشند که مخالف مذاکرات هسته‌ای ایران هستند.

کنعانی مقدم با بیان اینکه ما به مذاکرات به عنوان ابزاری برای رسیدن به حقوق حقه ملت ایران نگاه می‌کنیم، اظهار کرد: این مذاکرات به معنی تسلیم شدن و سازش کردن نیست یا زیر بار ظلم رفتن نیست همچنانکه در طول تاریخ نیز ملت ما اثبات کرده‌اند که اهل گفت‌وگو و استدلال بوده و چنانچه مورد تهاجم قرار گیرند نیز با آن مقابله می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد اگر هر کس در شیپور خود بدمد٬ ممکن است دچار فتنه هسته‌ای شویم. این مسیر ممکن است به سمتی باشد که دشمنان ما را در فشار آوردن به ایران تشویق کرده و نیز در درون ما را با مشکلات جدی مواجه کند.

وی تاکید کرد: باید همگی نقشه راه رهبری را در بحث مذاکرات هسته‌ای طی کرده و تابع آن باشیم.

کنعانی مقدم در پایان با بیان اینکه این موضوع باید در شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد که آیا شهرداری این حرکت را در راستای وظایف خود انجام داده است و آیا نگاهی که پشت این شعار بوده مورد قبول شهردار تهران است؟ گفت: اگر تفکر وی مبنی بر آن است که این اتفاق را تایید می‌کند شورای شهر باید با آن برخورد کند چرا که امکانات بیت‌المال نباید صرف رفتارهای سیاسی افراد شود.

 

کد N725276

وبگردی