آفتاب
دو خبر از تئاتر

آموزش بازیگری متد اَکتینگ/ جشن امضای یک نمایشنامه برپا می‌شود

آموزش بازیگری متد اَکتینگ/ جشن امضای یک نمایشنامه برپا می‌شود

برگزاری کارگاه آموزشی سه‌روزه بازیگری به شیوه متد اکتینگ در مرکز آفرینش منشور هنر و برپایی جشن امضای نمایشنامه «کوکوی کبوتران حرم» در تئاتر شهر دو خبر در حوزه تئاتر هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز آفرینش منشور هنر برای علاقمندان به هنر بازیگری، کارگاه آموزشی سه‌روزه بازیگری توسط یکی از بازیگران شناخته‌شده سینما و تئاتر سوئد برگزار می‌کند.

شیوه بازیگری به روش متد اَکتینگ زیر نظر هوکان یولاندر بازیگر حرفه‌ای سینما و تئاتر سوئد در مرکز آفرینش منشور هنر آموزش داده می‌شود.

هنرجویان این کارگاه آموزشی، از تاریخ 25 بهمن در سه جلسه هفت‌ ساعته نمایشنامه «باغ‌وحش شیشه‌ای» اثر تنسی ویلیامز را تمرین خواهند کرد. مشاور این کارگاه نیز ناصح کامگاری است.

علاقمندان به حضور در این کارگاه بازیگری می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ویلا، کوچه مراغه، پلاک 2، طبقه سه، مرکز آفرینش منشور هنر مراجعه کنند.

جشن امضای نمایشنامه «کوکوی کبوتران حرم» در تئاتر شهر

جشن امضای نمایشنامه « کوکوی کبوتران حرم» نوشته علیرضا نادری یکشنبه 26 بهمن ماه در سالن مشاهیر تئاتر مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.

در این مراسم که ساعت 18 تاریخ یاد شده با اجرای امین عظیمی نویسنده و منتقد تئاتر برگزار می شود، علیرضا نادری نویسنده و کارگردان نمایش «کوکوی کبوتران حرم»، فرهاد مهندس پور مدرس و کارگردان تئاتر و حسین فاضلی مدیر انتشارات بوتیمار سخنرانی خواهند کرد.

پخش قسمت هایی از فیلم نمایش «کوکوی کبوتران حرم» با حضور بازیگران این اثر نمایشی از جمله بهناز جعفری، ناهید مسلمی، پریسا مقتدی، نسیم ادبی، شهره سلطانی از بخش های دیگر این مراسم خواهد بود. این در حالی است که بعد از پایان جشن، کتاب نمایشنامه «کوکوی کبوتران حرم» با بیست درصد تخفیف به علاقمندان ارائه خواهد شد.

نمایشنامه «کوکوی کبوتران حرم» روایت خانواده و زندگی است که ارکان اصلی آن از جمله زن، جنگ، آموزش و تربیت در یک سفر زیارتی تماشا می شود.

این اثر نمایشی بهمن و اسفند سال87  در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به کارگردانی علیرضا نادری و بازی افسانه ماهیان، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، پریسا مقتدی، شهره سلطانی، نوشین حسن زاده، نسیم ادبی، سهیلا صالحی، پونه عبدالکریم زاده، شبنم مقدمی، ژاله صامتی و فهیمه امن زاده  به صحنه رفت که در آن زمان با استقبال مخاطبان نیز روبه روشد.

 

کد N724788

وبگردی