آفتاب

کشف انبار‌ مهمات تروریست‌ها در شرق‌کشور

کشف انبار‌ مهمات تروریست‌ها در شرق‌کشور

یک منبع مطلع گفت: نیروهای جان برکف اطلاعات یک انبار مهمات و موادمنفجره متعلق به تروریستها را در شهرستان سراوان کشف کردند.

ایرنا: یک منبع مطلع گفت: نیروهای جان برکف اطلاعات یک انبار مهمات و موادمنفجره متعلق به تروریستها را در شهرستان سراوان کشف کردند.

این منبع آگاه که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادامه عملیات شناسایی و دستگیری عوامل تروریستی در سراوان یک انبار مهمات و مواد منفجره متعلق به این تروریست ها را در حاشیه شهر سراوان کشف کردند.

وی بیان کرد: تلاشگران عرصه امنیت در ادامه عملیات 16 بهمن ماه جاری که منجر به دستگیری شماری از عوامل گروهک تروریستی و مقادیر زیادی مهمات از یک خانه تیمی در آسپیچ سراوان شد، در تحقیقات انجام شده و اعترافات عوامل فریب خورده تروریستی یک محموله موادمنفجره C4 (سی چهار) به وزن بیش از 200 کیلوگرم در انباری واقع در حاشیه شهر سراوان را کشف و ضبط کردند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در عملیات موفقیت آمیز 16 بهمن تعدادی از عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل را به همراه مقادیر زیادی مهمات و سلاح دستگیر کردند.

پیش از این علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفته بود: با تلاش نیروهای مردمی، اطلاعات، انتظامی و سپاه پاسداران تمامی عاملان ناامنی ها و اقدامات تروریستی هشت سال گذشته استان دستگیر شدند.

علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز از کشف مقادیر زیادی مهمات و موادمنفجره در یک انبار از تروریستها در استان خبر داد و گفت: جزئیات کامل این عملیاتها متعاقبا در گفت وگو با رسانه ها اعلام خواهد شد.

شهرستان سراوان در 335 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
کد N724555

وبگردی