آفتاب
حجت الاسلام میردامادی:

ملت ایران هر یک به تنهایی مانند بمب اتم هستند

ملت ایران هر یک به تنهایی مانند بمب اتم هستند

اصفهان – امام جمعه موقت اصفهان گفت: ملتی چون ایران نیازی به بمب اتم ندارد و هر یک از اعضا ملت ایران به تنهایی در برابر آمریکا همانند بمب اتم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان افزود: حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آنچنان بود که راهی برای ورود از خیابان حافظ به میدان امام نبود و این عشق و جمعیت عظیم تنها در اصفهان نبود.

وی ادامه داد: ما حتی در شهر خوزستان نیز با آن همه گرد و غبار شاهد بودیم که مردم کوتاهی نکردند و به میدان آمدند و چنین ملتی نیازی به بمب اتم ندارد.

میردامادی اظهار داشت: شما هر یک به تنهایی در برابر آمریکا اگر روزی نیاز شد همانند بمب اتم هستید.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام بزرگوار فرموده اند اگر آمریکا با تمام قدرت خود بخواهد علیه دین ما کار کند ما با تمام ایمان خود، تمام قدرت آمریکا را در دنیا به خطر می اندازیم.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز صدور حکم تاریخی امام در خصوص سلمان رشدی نیز اشاره نمود و بیان داشت: در آن مقطع امام می دانستند که اگر راه توهین به پیامبر گرامی باز شود و با قدرت جلوی آن را نگیریم در آینده هجمه های دشمن از همین طریق خواهد بود.

میردامادی ادامه داد: و همین هم شد و فرانسه یا برخی دیگر کشورها کاریکاتور پیامبر گرامی اسلام را می کشند و یا در هالیوود فیلم درست کرده اند به این خاطر است که آن حکم در آن روز اجرا نشده است.

به گزارش مهر امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نماز اول وقت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: عده ای فکر می کنند با تدبیر آب به زاینده رود برمی گردد این در حالی است که باید از درگاه خداوند خواست تا باران ببارد و اقامه نماز به جا آوریم برای بارش باران.

مسئولین اهمیت نماز جمعه را حساب نکرده اند

میردامادی تصریح کرد: ۳۶ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز مردم این شهر باید در خیابان و میدان نماز بخوانند و هنوز یک مصلا در این شهر نیست.

وی تصریح کرد: گویا مسئولین اهمیت نماز جمعه را حساب نکرده اند.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار داشت: صدها سال پیش صفویه مسجدی را ساخته است که ما امروز از آن استفاده می کنیم و حال یک دولت اسلامی نباید یک مسجدی را بسازد و متاسفانه در حال حاضر بسیاری از توقعات الهی کم رنگ است.

میردامادی همچنین بیان داشت: برخی از خرج و برج ها و مسائلی که گاهی مشروعیت آن نیز مشکوک است را باید کم کنیم و در نهایت مصلای اصفهان را به اتمام برسانیم.

کد N724217

وبگردی