آفتاب
حكیمی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:| 251477

افراطیون هیچگاه پاسخگوی اعمال‌شان نبوده‌اند

افراطیون هیچگاه پاسخگوی اعمال‌شان نبوده‌اند

متاسفانه گروه‌هایی هستند كه به قانون پایبند نسیتند و به همین دلیل، بی توجهی به قانون اساسی و به خصوص فصل سوم آن٬ یك تهدید جدی است.

دبیركل حزب اراده ملت ایران تاكید كرد: انقلاب اسلامی برآمده از آموزه‌های دینی است كه همگان را به اعتدال و اصلاح‌طلبی دعوت و دیگران را از افراط و تفریط پرهیز می‌كند.

احمد حكیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص مهمترین آفت پیش‌روی انقلاب اسلامی گفت: مهمترین آفتی كه ممكن است انقلاب اسلامی را تهدید كند٬ عدم تحقق شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: ایجاد محدودیت در آزادی برای شهروندان و ایجاد اخلال در استقلال كشور می‌تواند به انقلاب‌مان ضربه بزند.

رئیس سابق دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینكه جمهوری اسلامی، نظامی برآمده از انقلاب است كه چارچوب آن در قالب قانون اساسی است، تصریح كرد: متاسفانه گروه‌هایی هستند كه به قانون پایبند نسیتند و به همین دلیل، بی توجهی به قانون اساسی و به خصوص فصل سوم آن٬ یك تهدید جدی است.

حكیمی‌پور افزایش فعالیت افراطیون را تهدیدی جدی برای آینده انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی برآمده از آموزه‌های دینی است كه همگان را به اعتدال و اصلاح‌طلبی دعوت می‌کند و دیگران را از افراط و تفریط پرهیز می‌دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینكه افراطیون هیچگاه پاسخگوی اعمال‌شان نبوده‌اند، خاطرنشان كرد: فعالیت افراطیون همواره به نظام و كشور ضربه زده و هزینه رفتارهای آنها را ملت پرداخته است.

حكیمی‌پور با یادآوری اینكه همه جریان‌ها باید بر اساس قانون و به شكل شفاف و روشن فعالیت كنند، ابراز داشت: افراطیون خود را نماینده ملت می‌دانند و این در حالی است كه معلوم نیست چه كسی به آنها نمایندگی داده است.

کد N723791

وبگردی