آفتاب

عیادت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از بیماران تنفسی اهواز

عیادت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از بیماران تنفسی اهواز

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از بیماران تنفسی بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، محسن رضایی در حاشیه این بازدید که امروز (23 بهمن) انجام شد، اظهار کرد: اگر عوامل بروز این پدیده به کنترل در نیاید سال آینده نیز شاهد بروز دوباره این مشکل خواهیم بود.

وی افزود: مسئولان باید اطلاعات را در خصوص پدیده گرد و غبار در اختیار مردم بگذارند و در صورت امکان از مردم کمک بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بنده برای برون رفت از این مشکل طی نامه ای به رئیس جمهور محترم از ایشان خواستم که 5 درصد از درآمدهای حاصل از نفت، گاز، آب و برقی که از این استان حاصل می‌شود و مبلغی در حدود 2 میلیارد دلار در سال می‌شود را به خود استان اختصاص بدهند زیرا با حرف و شعار هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

وی گفت: همه راهکارها و پیشنهادات ارائه شده به پول نیاز دارد و خوزستان هم منبع درآمد است که این درآمد در کل کشور توزیع می‌شود و باید مسئولان کشور همت کنند تا این مبلغ به این استان اختصاص داده شود تا شاهد رفع مشکلات زیست محیطی، بهداشت و درمان و عمرانی این منطقه باشیم البته مدیریت کردن این شرایط هم بسیار مهم است.

رضایی ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌هایی که در این زمینه آغاز شده شاهد رفع این مشکل باشیم.

وی با بیان این که منشا گرد و غبارهای اخیر با گرد و غبارهای عراق متفاوت است گفت: گرد و غبار از سمت عراق تمام خوزستان را در بر می گیرد و شدت کمتری دارد، اما گرد و غبار چند روز اخیر طوفان خاک است که منشا داخلی دارد.

رضایی با تقدیر از تاکید رهبر معظم انقلاب به دولت در خصوص جدی گرفتن مساله گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: ایشان به مردم خوزستان علاقه فوق العاده ای دارند.

دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بخش مهمی از پیروزی انقلاب اسلامی مربوط به مردم خوزستان است و مردم این استان نشان دادند که مقاوم ترین مردم دنیا هستند زیرا همانند دوران دفاع مقدس نشان دادند که در سخت ترین شرایط از آرمانها و ارزشهای خود فاصله نمی گیرند.

انتهای پیام

کد N723541

وبگردی