آفتاب
نماینده تبریز:

هدف آمریکا جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در خاورمیانه است

هدف آمریکا جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی در خاورمیانه است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای اعتقاد مقاومت همان تاثیرات انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی در جمع هنرجویان هنرستان دخترانه ناحیه 2 تبریز اظهار کرد: مشی مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل همان مشی امام حسین (ع) است که این در اثر صدور انقلاب اسلامی به سرتاسر جهان به ویژه کشورهای خاورمیانه است.

سعیدی جنگ پیش‌دستانه آمریکا در منطقه را با هدف جلوگیری نفوذ و تاثیر انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و خاورمیانه دانست و افزود: این سیاست‌ها به کلی در منطقه با شکست مواجه شده و به همین دلیل آمریکا مدام به دنبال توافق با ایران است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت بعضی از کشورها به ویژه عربستان و رژیم صهیونیستی با به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گفت: این کشورها به دلیل واهمه‌ای که از به قدرت رسیدن ایران در منطقه دارند و نیز به دلیل از دست دادن موقعیت‌های خود در منطقه با وجود انعطاف‌پذیری ایران در این مسئله سنگ‌اندازی کرده و ساز مخالفت می‌زنند.

سعیدی پدیده گروه تروریستی داعش در منطقه را نیز یک پدیده شوم و زشت دانست و افزود: این گروه زاییده اسرائیل و همان کشورهای حامی تروریسم است و تصمیم ایران برای عدم همکاری با عراق برای از بین بردن این گروه تروریستی یک تصمیم عاقلانه و هوشمندانه بوده است.

انتهای پیام

کد N723281

وبگردی