آفتاب
در بیانیه‌ای مطرح شد؛

قدردانی سازمان بسیج مستضعفین از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قدردانی سازمان بسیج مستضعفین از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

این شکوه حضور که پرخروش‌تر از سنوات قبل بود اثبات کرد که این ملت آزاد بوده و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است.

سازمان بسیج مستضعفین طی بیانیه‌ای تأکید کرد: این شکوه حضور که پرخروش‌تر از سنوات قبل بود اثبات کرد که این ملت آزاد بوده و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است.

به گزارش ایلنا، سازمان بسیج مستضعفین در پی حضور ده‌ها میلیونی امت ولایتمدار ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن ماه پیام تشکری را به شرح ذیل صادر کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

حضور مقتدرانه و پرشکوه آحاد مردم شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی غرورآفرین و عزت‌بخش یوم‌الله 22 بهمن ماه، بار دیگر نشان داد که این امت آزادی‌خواه و استقلال‌طلب همواره با ایستادگی و مقاومت سلحشورانه خویش تا پای جان به آرمان‌ها و فضایل ناب انقلاب اسلامی پایبند بوده و نه تنها گذشت ایام موجب شکاف میان نسل‌های مختلف نمی‌شود بلکه ارزش‌های والای ولایت، روح و جان گذشتگان و آیندگان را مسخّر افکار آسمانی پیر و مراد جماران و سید خراسان نموده است.

این شکوه حضور که پرخروش‌تر از سنوات قبل بود اثبات نمود که این ملت آزاد بوده و این آمریکای مستکبر است که دستانش بسته است. این شیطان بزرگ است که با ضربه متقابل ملت ایران، در منجلاب گیر کرده و به اضمحلال نهایی‌اش و تحقق شعار پر شور «مرگ بر آمریکا» نزدیک شده است.

البته حضور در صحنه‌های انقلاب به ویژه راهپیمایی روز گذشته زیر برف و باران و گرد و غبار از زن و مرد تا پیر و جوان، بار دیگر مسئولیت مسئولان عالی نظام را یادآوری می‌کند تا ضمن قدرشناسی؛ سرعت پیشرفت همه جانبه کشور را به ویژه در حوزه اقتصادی با تحقق بدون ذره‌ای توقف «اقتصاد مقاومتی» دو صد چندان نموده و چشم را بر ظرفیت‌های داخلی بدوزند، ظرفیت‌هایی که هر گاه به آن توجه شد نه تهدید و تحریم و نه زورگویی و باج‌خواهی سرسوزنی اثر نکرده و موجب توقف زیاده‌خواهی‌ها و افزون‌طلبی‌های بیگانه شد.

در پایان، ضمن ادای شکر و سپاس الهی به پاس حیات‌مان در سرزمین مقدس اسلامی ایران از رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه امام خامنه‌ای عزیز دامت برکاته در تعیین مسیر مذاکرات، خداوند سبحان را شکر نموده و به پاس نعمت بی‌بدیل ولایت و رهبری دانشمندی حکیم و فرزانه بر خود می‌بالیم. همچنین از یکایک امت شهیدپرور و مردم خداجوی ایران اسلامی که بار دیگر با حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی خویش امید و بهجت قلبی را در اذهان و افکار آزاداندیشان عالم به ویژه ملت‌های به پا خواسته در بیداری اسلامی تقویت کرده و موجب یأس و نومیدی قلوب کریه نظام سلطه شدند، تشکر و قدردانی نموده و دست به دعا بر می‌داریم که «اللهم عجل لولیک الفرج»

سازمان بسیج مستضعفین
23 بهمن 93

کد N723155

وبگردی