آفتاب
نماینده مردم بروجن:

مردم نشان دادند که دنباله‌رو ارزش‌های انقلاب هستند

مردم نشان دادند که دنباله‌رو ارزش‌های انقلاب هستند

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی حضور عظیم مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را نماد اتحاد و انسجام ملی بین مردم و مسئولان دانست.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به راهپیمایی پرشور مردم در 22 بهمن امسال افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان دادند مثل همیشه و پیشگام، پشت سر رهبر جمهوری اسلامی ایستاده و دنباله‌رو ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: این حضور مطابق با سال‌های قبل قطعا پیام بزرگی هم برای کشورهای مستکبر و هم نیروهای ستون پنجمی آن‌ها یعنی خودفروخته‌هایی که میزبانی غرب را می‌کنند داشت و بخش اعظم توطئه غرب را خنثی کرد.

وی مهم‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را استقلال و هویت یافتن ایران در زمینه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی دانست و گفت: ایران ثابت کرده است که در رأس قدرت‌های عظیم دنیاست.

این نماینده مجلس با اشاره به دستاوردهای علمی، صنعتی و نظامی کشور اظهار کرد: مهندسان، محققان و دانشمندان ایران ثابت کردند که ما در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن داریم.

سلطانی تحریم‌ها علیه ایران را نیز فرصتی برای بالندگی کشور دانست و گفت: تحریم‎ها موجب شد ایران اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها به خودکفایی برسد.

وی با بیان این‌که «ایران در بسیاری از زمینه‌های علمی، تخصصی و تولیدی جزو 10 کشور برتر دنیاست»، افزود: در 36 سال گذشته ایران در بخش کلان به پیشرفت‌های وسیعی دست یافته است.

وی همچنین بر ضرورت تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی برای دستیابی کامل به اهداف کشور تاکید کرد و گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری، آن‌چه ضرورت دارد ارائه گزارش عملکرد است نه ارائه راهکار؛ چراکه راهکارها پیش از این نیز ارائه شده و اکنون زمان عملی کردن آن‌ها و ارائه عملکردهاست.

این نماینده مجلس اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی آن‌گونه که مقام عظمی ولایت فرمودند دنبال شود موجب نه تنها بخش اعظم مشکلات مردم جامعه رفع بلکه کمترین آسیب نیز بر پیکر اقتصاد کشور وارد و طمع دشمنان کمتر خواهد شد.

وی گفت: با توجه به توانایی‌ها و استعدادهای عظیمی که در حوزه‌های مختلف در کشور وجود دارد به طور قطع با کمک همه آحاد جامعه و مسئولان در این زمینه به پیروزی خواهیم رسید و غرب را به زانو در می‌آوریم.

وی افزود: مردم ایران هر قوم و مذهب و هرگونه اختلاف سلیقه و نظری که داشته باشند در نهایت یک هدف مشترک دارند و آن پاسداشت جمهوری اسلامی ایران و خون شهداست که در کنار هم ایستاده و دشمنان داخلی و خارجی را ناامید خواهند کرد.

سلطانی همچنین به ضرورت هوشیاری هرچه بیشتر مسئولان در شناسایی توطئه غرب برای ضربه زدن بر پیکر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: مسئولان با درایت، صبر و شکیبایی در کنار مردم همیشه در صحنه و رهبری خواهند بود.

انتهای پیام

کد N722961

وبگردی