آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

مردم در 22 بهمن نشان دادند تحریم‌ها مانع از حضورشان در صحنه نمی‌شود

مردم در 22 بهمن نشان دادند تحریم‌ها مانع از حضورشان در صحنه نمی‌شود

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: مردم با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به دشمنان نشان دادند که با گذشت 36 سال بیش از پیش به نظام و انقلاب و اسلام پایبند هستند.

محمود شکری، رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: یکی از فرمایشات امام(ره) در خصوص حفظ انقلاب است؛ به طوری که فرمودند «حفظ انقلاب سخت‌تر از پیروزی آن است» لذا حضور در صحنه مردم بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه توکل بر خدا و فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور در صحنه ملت توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند، افزود: آرمان‌ها، باورها و ارزش‌های انقلابی اسلامی ثابت است و تغییرناپذیر نیست و خداباوری، آرمان‌خواهی و استکبارستیزی مردم هر سال تقویت، عمیق‌تر و بارورتر شده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه آمریکا بداند زوالش حتمی است، در طول این 36 سال با اینکه می دانست مردم ایران با خدا هستند و این نیروی الهی پشتوانه آنهاست، اما درک نکرد گفت: بیداری اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ انقلاب اسلامی مانند نور الهی است که قابل کنترل نیست و به همه مردم دنیا می‌رسد.

وی تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به دشمنان پاسخ دادند که مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و دیگر مشکلات درونی کشور باعث نمی‌شود که مردم حضور در صحنه را رها کنند بلکه با حضور گسترده خود نشان می‌دهند که با گذشت 36 سال بیشتر از پیش به نظام و انقلاب و اسلام پایبند هستند.

انتهای پیام

کد N722945

وبگردی