آفتاب

رجایی: راهپیمایی 22 بهمن سمبل مقاومت خستگی ناپذیر ملت ایران بود

رجایی: راهپیمایی 22 بهمن سمبل مقاومت خستگی ناپذیر ملت ایران بود

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حضور مردم به مانند سال‌های قبل باشکوه است، گفت: راهپیمایی 22 بهمن سمبل مقاومت مردم است.

عباس رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، راهپیمایی 22 بهمن ماه را یادگاری از دوران انقلاب و سمبل مقاومت مردم ایران در مقابل استکبار جهانی دانست.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته با بیان اینکه مردم طبق روال هر سال حضوری مقتدرانه را رقم زدند اظهارکرد: 22 بهمن تاییدی دوباره بر جمهوری اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان تصریح کرد: مردم به تبعیت از ولایت فقیه که شاخص اصلی انقلاب است حضوری قدرتمندانه به هم رساندند. حضوری که همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز بوده است و حضور مردم پاسخ نظام اسلامی به ابرقدرت‌ها ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم نشانگر وحدت و یکپارچگی آنهاست، گفت: مردم با حضور میلیونی خود و شعارهایی که سردادند همواره درس بزرگی به دشمنان داده‌اند و امروز آنها از حضور مردم حساب می‌برند. دشمنان به این نتیجه رسید‌اند که نمی‌توانند برای رسیدن به اهدافشان روی مردم ایران حساب باز کنند و تمام برنامه‌های آنها را همین مردم انقلابی به هم ریخته‌اند.

رجایی با اشاره به شرایط حساس کنونی عنوان کرد: شرایط حساسی کنونی در ابعاد بین‌المللی، اقدامات استکبار جهانی و جریان تکفیری صرفاً برای موحش نشان دادن اسلام است و تمامی جسارت‌هایی که به پیامبر مهربانی‌ها شد صرفاً در این راستا بود اما در این روز مردم ما پاسخ کوبنده‌ای به آنها دادند.

وی افزود: مذاکرات هسته‌ای در شرایطی است که باز هم استکبار و غربی‌ها به دنبال زیاده‌خواهی‌های خود هستند اما این راهپیمایی و حضور مردم تمام نقشه‌های آنها را نقش برآب کرد. مردم ایران پیرو رهبری و آرمان‌های انقلاب و خون شهدا هستند و پیام حمایت خود را بار دیگر به جهان مخابره می‌کنند.

این نماینده مجلس با تأکید براینکه حضور مردم نشان داد که به دنبال مطالبات و احقاق حقوق هسته‌ای و لغو کامل تحریم‌ها هستند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد که ایران خواستار جهانی عاری از خشونت و سرشار از صلح و دوستی است، بار دیگر جنگ افروزان را مواخذه می‌کنند و ثابت می کنند که فقط خواهان صلح و رشد فضایل در جهانند.

انتهای پیام

کد N722915

وبگردی