آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا در مقابل منطق ایران/

بروجردی: مقابل آمریکا و هم‎پیمانانش در موضع قدرت هستیم

بروجردی: مقابل آمریکا و هم‎پیمانانش در موضع قدرت هستیم

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار کارکنان نیروی هوایی ارتش، نقشه‎ی راه تیم مذاکره کننده هسته‎ای ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، علاءالدین بروجردی در جمع خبرنگاران، بدبینی رهبر معظم انقلاب نسبت به آمریکا را نتیجه ماهیت غیرقابل اعتماد آنها دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به صراحت اعلام کردند با توافقی که تضمین‎کننده منافع ملی کشور و حذف کامل تحریم‎ها باشد، موافق هستند، ضمن اینکه نسبت به انجام توافق بد و توافقی که جزییات آن هم شفاف و روشن نباشد، هشدار دادند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مرحله تثبیت عبور کرده و پیام آن در جغرافیای بسیاری از ملل آزادی‎خواه دنیا نیز دریافت شده است، افزود: حرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارسال پیام به جوانان آمریکای شمالی و اروپا بیانگر یک خلاء ایدئولوژی در بین جوانان آمریکا و اروپاست که تمام تحلیلگران غربی نیز بر هوشمندی این پیام مهر تایید گذاشتند.

بروجردی تأکید کرد: امروز ما در مقابل آمریکا و هم پیمانانش در موضع ضعف نیستم بلکه در موضع قدرت هستیم، اگر همه تحریم‎ها یک‎جا برداشته نشود، ما با اتکاء به اقتصاد مقاومتی در این جنگ تحمیلی نیز موفق خواهیم شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خروجی دیدگاه جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه یعنی گفتمان مقاومت، از سال 2 هزار میلادی با تحمیل شکست سنگین بر صیهونیست‎ها هیمنه‎ی این رژیم پوشالی را در هم کوبید خاطرنشان کرد: امروز دیگر کنترل منطقه از دست آمریکا و رژیم صهیونیستی که روزی با 60 هزار مستشار تمام مقدرات کشور ایران را نیز مشخص می‎کردند خارج شده است که این یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و یک شکست بزرگ برای آنهاست.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، راهپیمایی 22 بهمن را نمایش قدرت ملت ایران در برابر دشمنان دانست و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی نیز با شکوه‎تر از گذشته از انقلاب و رهبری دفاع می‎کنند.

انتهای پیام

کد N722570

وبگردی