آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران/

جوکار: حضور امروز مردم پاسخ متقابل به آمریکا و متحدانش بود

جوکار: حضور امروز مردم پاسخ متقابل به آمریکا و متحدانش بود

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: امروز آمریکای جنایتکار در مقابل گفتمان انقلاب به انسداد راهبردی و سیاسی رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه یزد، محمدصالح جوکار در جمع راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن در مرکز استان یزد اظهار کرد: ملت عزیز امروز اثبات کردند که پس از گذشت 36 سال از انقلاب، همواره همراه ولایت هستند و راه امام را ادامه دادند و به وصیت‌نامه شهدا عمل کردند.

وی ادامه داد: امروز شاهد نمایش شکوه، حماسه و عزت هستیم و امروز این حضور مقتدارنه درسی برای دشمنان و پیامی است که همواره در طول 36 سال پس از انقلاب اعلام کردند که اگر آمریکا و متحدانش بخواهند ملت ما را تحقیر کنند، با اقدام متقابل ملت عزیز ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به 36 سال عزت و اقتدار، 36 سال استقلال و آزادی، نقش‌آفرینی و مجاهدت برای ارزش‎‎های دینی و بالندگی، مقاومت در مقابل توطئه‎‎ها و قطع وابستگی و عبور از بحران‎‎ها و فتنه‎‎ها و انحراف‎‎ها، اظهار کرد: امروز این انقلاب استوارتر از سال‎‎های قبل به مسیر خود ادامه می‎‎دهد.

نماینده مردم یزد و اشکذر رسالت اصلی انقلاب اسلامی را ایجاد تمدن جدید اسلامی در دنیا خواند و گفت: زمانی که این انقلاب به پیروزی رسید، جامعه‌شناسان آن را مشابه اسلام آوردن ایرانیان تشبیه کردند و امروز گام‏‏‌های محکم ملت در 36 سال برای دستاوردهای ملی، افتخار آفرید و اردوگاه شرق را نابود کرد و لیبرالیسم را نیز به زودی نابود خواهد کرد.

وی خطاب به راهپیمایان ادامه داد: انقلاب به حق شما، مومنانه در هشت سال انقلاب اسلامی، شهدا و جانبازان و ایثارگری‎‎ها تقدیم کرد و خداوند نیز شما را حمایت کرد؛ چراکه خداوند از کسانی که ایمان بیاورند، دفاع می‎‎کند.

وی اظهار کرد: این جامعه ولایی بر سه رکن اصلی رهبری ولایی، مکتب ولایی و مردم ولایت مدار مقتدر پایه‎‎ریزی شده و هیچ کس نمی‎‎تواند به اهل این جامعه ولایی نفوذ کند و پیام شما امروز به تمام دنیا صادر شده است.

جوکار مکتب امام را دینی، ولایی، علوی و نبوی خواند و گفت: امام راحل با این گفتمان موفق شد و با این گفتمان و شکوه پایداری، منطقه را در نوردیده و انقلاب اسلامی سرزنده و پرنشاط را از شرق آسیا تا امریکای لاتین بگستراند.

وی با بیان این‌که «امروز خارج از مررزهای جغرافیایی، عملی شدن ایده صدور انقلاب اسلامی از سوی امام راحل را شاهدیم»، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی که زمانی علیه کشورهای اسلامی اقدام به جنگ می‎‎کرد، در مقابل بچه‎‎های مخلص شیعه حزب الله و در راس آن‌ها سید حسن نصرالله متوقف شده است، این پیام را می‎‎دهد که این ناشی از قدرت الهی است که خداوند به این ملت داده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی با ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی مقابل گفتمان دنیا که گفتمان ستمگران و ظالمان است، ایستاده و امروز آمریکای جنایتکار در مقابل گفتمان انقلاب به انسداد راهبردی و سیاسی رسیده است.

این مسئول در پایان نیز از حضور باشکوه عموم مردم که منجر به خلق این حماسه پرشکوه شد، قددردانی کرد.

انتهای پیام

کد N722550

وبگردی