آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران /

مصباحی مقدم: مردم بار دیگر پشتیبانی‌شان از نظام را ثابت کردند

مصباحی مقدم: مردم بار دیگر پشتیبانی‌شان از نظام را ثابت کردند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی‌های کشور که به برکت انقلاب حاصل شده است، گفت: باید شاکر انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم با حضور در جمع راهپیمایان شهرستان شازند، انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ دانست که باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به گذشت 36 سال از عمر انقلاب که به واسطه حضور مردم، خون شهدا و وجود رهبری معظم ماندگار بوده است، گفت: عظمت، پیشرفت و اقتدار کنونی کشور به واسطه انقلاب به دست آمده است و باید شاکر آن باشیم. امروز شاهد به اوج قدرت رسیدن ایران اسلامی هستیم که پله‌های ترقی را طی می‌کند.

وی تصریح کرد: در دوران طاغوت مردم متحمل ظلم و ستم بودند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و ایثار و جانفشانی شهدا، بزرگی انقلاب و کشور را شاهد هستیم و روز به روز پیشرفت‌های بزرگی حاصل می‌شود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی‌های کشور در عرصه پزشکی که جایگاه ویژه‌ای را در خاورمیانه برای ایران رقم زده است و همچنین کاهش هزینه بهداشت و درمانی در کشور افزود: نخبگان کشور مایه مباهات و افتخارند؛ چراکه به واسطه آن‌ها به بسیاری از فناوری‌هایی که در انحصار کشورهای پیشرفته و صنعتی بوده دست یافته‌ایم.

وی به ماهواره فجر و دستاوردهای کشور در عرصه فناوری فضایی و نانو و تکنولوژی‌های پیشرفته اشاره کرد و گفت: تهدیدات و تحریم‌هایی که به کشور تحمیل شد هیچگاه مانعی برای پیشرفت نبوده است و جوانان و نخبگان ما این سد را کنار گذاشتند و امروز کشور مسیر ترقی خود به واسطه این ظرفیت‌ها را طی می‌کند.

وی اظهار کرد: دشمن به صورت مستمر درصدد خدشه وارد کردن به نظام و انقلاب است، اما جوانان ما با عزمی راسخ مسیر پیشرفت را پیش گرفته‌اند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و رشادت‌های جوانان کشور در دفاع از این سرزمین گفت: هشت سال ارتش دنیا علیه ایران وارد جنگ شد و با تقویت تسلیحاتی عراقی در مقابل ایران ایستاد که البته در جریان این جنگ نابرابر به یک وجب از خاک کشور خدشه‌ای وارد نشد اما، امروز عراق نیازمند یاری ماست و نیروهای انقلابی با راهنمایی آن‌ها نقشه راه پیروزی را برای آن‌ها ترسیم می‌کنند.

وی به قدرت نظامی کشور که امروز مانعی برای حمله آمریکا به ایران است اشاره کرد و افزود: قدرت امروز ایران قدرتی بازدارنده است و تمامی توطئه‌ها را نقش برآب می‌کند. در حال حاضر روز به روز شاهد تزلزل قدرت امریکا هستیم و در مقابل، عزت ایران افزایش داشته است.

وی با بیان این‌که «غرب همواره به دنبال زیاده‌خواهی است اما، ظرفیت‌های کشور اجازه این امر را به آن‌ها نداده است» بر تقویت تولیدکنندگان از محل صندوق توسعه ملی و حمایت از فعال‌سازی صنایع از سوی دولت و افزایش ظرفیت‌ها در راستای توسعه کشور تأکید کرد.

مصباحی مقدم با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و شعارهای امروز مردم در راهپیمایی افزود: مردم بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان نظام، رهبری و دولت هستند و مشت محکمی به دهان‌یاوه گویان زدند.

انتهای پیام

کد N722502

وبگردی