آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا در مقابل منطق ایران/

عاشوری: ملت ایران پاسخی کوبنده‌ به استکبار جهانی دادند

عاشوری: ملت ایران پاسخی کوبنده‌ به استکبار جهانی دادند

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن نمادی از وحدت امت ایران در حول محوریت حمایت از نظام و مقام معظم رهبری در تامین امنیت ملی ماست و امروز ملت ایران در سراسر کشور این اقتدار را به نمایش گذاشتند.

ناصر عاشوری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه گیلان، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: در حقیقت امام(ره) با محوریت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خودباوری را در ملت ایجاد کرد. در طول این 36 سال ملت ایران با وحدت کلمه در تبعیت از امام(ره) و مقام معظم رهبری نشان دادند که برای دفاع از اسلام و کشور عزیزمان همیشه پای کار هستند؛ لذا هر زمان که احساس نگرانی کنند با ایثار و از خود گذشتگی از جان و مال خود دریغ نمی‌کنند.

وی گفت: در کنار خودباوری، دستاوردهای علمی و نظامی نیز داشتیم که سلاح‌های موشکی، پرتاب ماهواره و پیشرفت‌های علم پزشکی از جمله این موفقیت‌ها محسوب می‌شود که همه این عوامل قدرت، عزت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورده است اما اقتدار اصلی ما حضور مردم در حمایت از مقام معظم رهبری است بعبارتی امنیت ملی مرهون حضور در صحنه ملت شریف ایران است.

وی اظهار کرد: 22 بهمن نمادی از وحدت امت ایران حول محوریت حمایت از نظام و مقام معظم رهبری در تامین امنیت ملی است و امروز ملت ایران در سراسر کشور این اقتدار را به نمایش گذاشتند تا پاسخ کوبنده‌ای به استکبار جهانی که تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای را بر علیه ملت رقم زده، بدهند.

انتهای پیام

کد N722458

وبگردی