آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا در مقابل منطق ایران/

مطهری: اظهارات رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای، کمکی به مذاکره‌کنندگان است

مطهری: اظهارات رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای، کمکی به مذاکره‌کنندگان است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اظهارات اخیر رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای کمکی به تیم مذاکره کننده بود اظهار کرد: رهبری تاکید دارد که تکلیف مذاکرات یک جا معلوم شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی مطهری در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر مذاکرات دو مرحله‌ای شود آمریکا بهانه‌ای خواهد آورد و به مذاکرات آسیب می‌زند، برنامه تیم مذاکره کنده هم همین بوده که توافق یک مرحله ای باشد و تحریم‌ها یک جا برداشته شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مذاکرات هم جنبه حقوقی و هم جنبه فنی دارد خاطر نشان کرد: مذاکره کنندگان اجازه ندادند مثل مسئله فلسطین، موشک های بالستیک و حقوق بشر وارد مذاکره شود.

مطهری همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد کاهش قیمت نفت خاطر نشان کرد: این کاهش صرفا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران نبود و عوامل مختلفی در آن دخیل است، به هر حال این کاهش قیمت نفت فرصتی برای کشورما است که به سمت اقتصاد بدون نفت حرکت کرده و بودجه را بدون نفت ببندیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان در مورد حضور مردم در صحنه گفت: حضور مردم در صحنه در تصمیمات دشمنان موثر است، آنها باید احساس کنند مردم پشتیبان مسئولان هستند.

انتهای پیام

کد N722139

وبگردی