آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا در مقابل منطق ایران/

حداد عادل: مجلس تلاش کرده بودجه را به اقتصاد مقاومتی نزدیک کند

حداد عادل: مجلس تلاش کرده بودجه را به اقتصاد مقاومتی نزدیک کند

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر اینکه باید به سمت اقتصاد مقاومتی پیش برویم اظهار کرد: مجلس تلاش می کند بودجه را به دیدگاه اقتصاد مقاومتی نزدیک کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، غلامعلی حداد عادل با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران در باره مواضع و اظهارات اخیر اوباما گفت: تجربه یک سال و نیم اخیر ثابت کرده آمریکایی‌ها مایل به حل این مسئله نیستند و به اصطلاح می خواهند استخوان میان زخم بگذارند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبری می فرمایند اگر حسن نیت دارند کار را یکسره به سرانجام برسانند که این کار درستی است.

وی درباره مسئله تحریم‌های نفتی نیز افزود: این یک تحریم مضاعف است،‌ تحریم دیگر خریداری نکردن نفت است تا با همکاری کشورهای منطقه قیمت نفت را کاهش دهند.

حداد عادل با تاکید براینکه باید تلاش کنیم به سمت اقتصاد مقاومتی برویم خاطر نشان کرد: مجلس نیز تلاش کرده دیدگاه های خود را در قانون بودجه اعمال کند و تلاش می کند بودجه را به دیدگاه اقتصاد مقاومتی نزدیک کند.

این نماینده مجلس در باره عملکرد دولت و تیم مذاکره کننده کشورمان نیز گفت: مشکل ما در تیم مذاکره کننده خودمان نیست بلکه در تیم مذاکره کننده آن طرف است.

انتهای پیام

کد N722095

وبگردی