آفتاب

"آغاز راهپیمایی 22 بهمن"در رسانه‌های عربی

"آغاز راهپیمایی 22 بهمن"در رسانه‌های عربی

مراسم گرامیداشت سی‌ وششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران که از ساعاتی پیش در اقصی نقاط ایران اسلامی آغاز شد، مورد توجه رسانه‌های عربی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سایت خبری "مصدرک نیوز " با اعلام خبر آغاز راهپیمایی میلیونی ایرانی‌ها به مناسبت سی‌وششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی کشورشان در نقاط مختلف ایران نوشت که ملت ایران امروز (چهارشنبه) سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) را با برپایی راهپیمایی و تجمعات میلیونی که از دقایقی پیش آغاز شد، گرامی داشت.

این سایت مصری در ادامه به تکبیرگویی شب گذشته مردم ایران به روی پشت بام‌ها اشاره کرد و افزود: شب گذشته مراسم مردمی با فریادهای الله اکبر انجام شد که این عمل در راستای تقلید از انقلابیونی بود که سی‌وشش سال قبل در چنین شبی فریاد الله اکبر برآورده بودند آنها در آن زمان ساعت صفر را برای وارد کردن آخرین ضربه به نظام شاه و حضور میلیونی در خیابان‌ها انتخاب کرده بودند.

به نوشته این سایت خبری که تلاش می‌کند تا تازه‌ترین اخبار را در اختیار خوانندگانش قرار دهد، این مراسم جشن شبانه با پرتاب منور به آسمان تهران و سایر شهرها همراه بود که البته این مراسم امروز با خروج میلیونی مردم ایران در تهران و سایر شهرهای ایران و تاکید آنها بر وفاداری به انقلاب و پایبندی به اصول، به اوج خود خواهد رسید.

شبکه المنار نیز نوشت که از ساعت 9 صبح راهپیمایی میلیونی مردم در تهران در گرامیداشت سی‌وششمین سالروز انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

این شبکه در ادامه گزارش تصویری را از میدان آزادی در همان ساعت اولیه منتشر کرد که خیل عظیم راهپیمایان را در اطراف میدان نشان می‌دهد.

انتهای پیام

کد N722094

وبگردی