آفتاب
رئیس قوه قضائیه در راهپیمایی 22 بهمن:

هیچ قدرتی توان شکست ملت ایران را نخواهد داشت

هیچ قدرتی توان شکست ملت ایران را نخواهد داشت

حضور مردم در راهپیمایی پیامی هم برای مسئولان دارد تا برای دفاع از انقلاب دلگرم باشند و خادم خوبی نیز برای این ملت باایمان باشند.

رئیس قوه قضائیه گفت: حضور مردم در راهپیمایی پیامی هم برای مسئولان دارد تا برای دفاع از انقلاب دلگرم باشند و خادم خوبی نیز برای این ملت باایمان باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، حضور مردم در راهپیمایی امسال را همچون دوره‌های گذشته باشکوه و بانشاط خواند و گفت: این حضور چشمگیر مردم می‌تواند نشانه خوبی باشد و پیامی برای کشور‌ها و خصوصاً کشورهای سلطه طلب دارد که این ملت پای ارزش‌های انقلاب، عزت و استقلال خود ایستاده و آن‌ها با فشار تحریم ملت ایران راه به جایی نخواهند برد.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: تا زمانی که مردم همدل و همنوا در راهپیمایی‌ها حضور داشته باشند و نظر خود و آنچه در ضمیرشان وجود دارد را ابراز می‌کنند، هیچ قدرتی توان شکست ملت ایران را نخواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم به انقلاب و ارزش‌های آن پایبند هستند، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی پیامی هم برای مسئولان دارد تا برای دفاع از انقلاب دلگرم باشند و خادم خوبی نیز برای این ملت باایمان باشند.

گفتنی است رئیس قوه قضائیه از تقاطع آزادی – نواب به جمع راهپیمایان پیوست.

کد N721999

وبگردی