آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران/

امیر اسماعیلی: راهپیمایی 22 بهمن یک رزمایش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است

امیر اسماعیلی: راهپیمایی 22 بهمن یک رزمایش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: 22 بهمن یک رزمایش سیاسی است چون آن‌ها که به اسم مذاکره کاری غیرمنطقی و غیرمذاکره انجام می‌دهند دچار سردرگمی شده اند درحالی که محورهای جمهوری اسلامی مشخص است و ما با مذاکره منطقی موافقیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت:‌امروز جوانان زیر 30 سال ما در راهپیمایی حضور پررنگی دارند و این نشان از این دارد که 22 بهمن یک رزمایش فرهنگی است. همچنین 22 بهمن رزمایشی اجتماعی است و به کشورهایی که به حقوق بشر ما گیر می‌دهند نشان می‌دهد که حقوق بشر در جمهوری اسلامی چه معنایی دارد.

وی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن سلاحی است که باید دشمنان برای تک تک آن سلاحی روی میز داشته باشند اما به شکر خدا تمام سلاح‌هایشان زیر میز است.

وی همچنین در رابطه با وجه تمایز 22 بهمن امسال با سال های گذشته گفت: 22 بهمن هیچ وجه تمایزی ندارد و یک اسم الهی دارد به نام یوم الله یعنی از روزهای پربرکت خداوند است و مردم بدون زور و تزویر و وعده در این روز حضور میلیونی خود را نشان می‌دهند که با خانواده شهدا و جانبازان نیز هم صدا هستند و فریاد استکبار ستیزی سر می‌دهند.

اسماعیلی در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات گفت: فرمایشات رهبری نشأت گرفته از مقام والای ایشان دارد و آنچه ما دریافت می کنیم این است که در مذاکرات سیاسی نباید پشت پرده و بالای پرده و روی میز و زیر میز داشته باشیم چون اگر قرار باشد به تفاهم برسیم، تفاهم یعنی همدلی و اگر قرار بر مذاکره با نگاه طرفینی است نباید پشت پرده ای وجود داشته باشد و جمهوری اسلامی نیز در این راستا مواضع خود را شفاف و روشن مطرح کرده است.

وی افزود: از روز اول مذاکرات تا به امروز همواره 1+5 حرف هایشان حتی با خودشان یکی نبوده است. بنابراین مقام معظم رهبری در بیانات‌شان تاکید کردند که همه حرف‌ها در یک جلسه مطرح شود تا زمان نفوذی برای منافق وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد‌:‌دولتمردان ما با هوشمندی و زیرکی و فصل الخطاب قرار دادن بیانات رهبری صحبت‌هایی را کرده‌اند که اگر طرف مقابل عاقل باشد می پذیرد چون مرزهای عقیدتی ایدئولوژی و فرهنگی جمهوری اسلامی تا کنار آن‌ها نفوذ کرده است.

اسماعیلی در رابطه با 3 هزار و 300 نقطه پدافند هوایی کشور گفت: این نقاط روز به روز در حال گسترش هستند و با حمایت مردم پیش می‌رویم بنابراین چتر پدافند هوایی ما با هواپیمایی که با سرنشین یا بدون سرنشین به صورت قاچاقی بخواهد وارد کشور ما شود برخورد کرده و آن را با فضاحت می‌نشاند یا منهدم می‌شود.

انتهای پیام

کد N721976

وبگردی