آفتاب
مهر گزارش می‌دهد؛

ایران و ایرانی، من انقلابی‌ام

ایران و ایرانی، من انقلابی‌ام

در دقایق باقی مانده به آغاز رسمی مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، مسیر راهپیمایی چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب تهران آماده میزبانی از راهپیمایان تهرانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، برپایی چندین غرفه فرهنگی و هنری از چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب توسط نهادهای دولتی و خصوصی با هدف ارائه دستاوردهای فرهنگی هر نهاد در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، توزیع پرچم جمهوری اسلامی ایران در اندازه‌های مختلف و توزیع پلاکاردهای مزین به نام پیامبر گرامی اسلام(ص) از جمله اقداماتی است که توسط این نهادها در دقایق باقی مانده به آغاز رسمی مراسم راهپیمایان تهرانی انجام گرفته است.

فرهنگسرای انقلاب تهران نیز با استقرار یک واحد سیار در میدان انقلاب ضمن برپایی نمایشگاه عکس، ایستگاه نقاشی و مسابقه کتابخوانی حضور چشمگیری در مراسم راهپیمایی دارد. این در حالی است که کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، سازمان بسیج مهندسین تهران بزرگ، ستاد حمایت از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد شهر تهران، پایگاه‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر و گشت‌های ویژه نیروی انتظامی آماده میزبانی از راهپیمایان تهرانی هستند.

از نکات قابل توجه این مسیر می‌توان به حضور رفتگران شهرداری تهران در مسیر یاد شده اشاره کرد که با یک لباس واحد و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران، از راهپیمایان استقبال می‌کنند.

واحدهای سیار شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی نیز در مبادی ورودی به میدان انقلاب و چهارراه ولیعصر در تدارک تولید و پخش برنامه‌های زنده خود هستند.

عده‌ای از کودکان و دانش‌آموزان کفن‌پوش هم با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» به استقبال راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن رفته‌اند.

همچنین جمعی از پدران و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز با در دست داشتن تابلویی از چهره فرزند شهیدشان، با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

آنچه که در دقایق آغازین مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دیده می‌شود، شور و هیجان قشرهای مختلف مردم از جمله جوانان است که با شعار «من انقلابی‌ام» آماده حضور در مراسم رسمی راهپیمایی 22 بهمن هستند.

کد N721714

وبگردی