آفتاب
با حضور معاون وزیر علوم/

پروژه های دانشگاه علوم کشاورزی و منایع طبیعی گرگان افتتاح شد

پروژه های دانشگاه علوم کشاورزی و منایع طبیعی گرگان افتتاح شد

گرگان- پروژه های دانشگاه علوم کشاورزی و منایع طبیعی گرگان با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منایع طبیعی گرگان، بعد از ظهر سه شنبه در افتتاحیه این مراسم گفت: ساختمان نظری این دانشگاه با زیربنای ۶ هزار متر مربع افتتاح می شود.

علی نجفی نژاد ادامه داد: کتابخانه مرکزی با زیربنای ۲ هزار و ۹۵۰ متر مربع از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این ایام است که می تواند در اختیار دانشجویان دانشگاه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: دانشکده تولید گیاهی و علوم جنگل و پروژه منابع طبیعی و محوطه سازی و هدایت آب های سطحی از پروژه های در حال احداث این دانشگاه است.

نجفی نژاد در خصوص ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر و سالروز ۲۲ بهمن بر اساس ارزش ها و آرمان های دینی بنا نهاده شده است.

وی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی همه اقشار جامعه در آن مشارکت داشتند و با وحدت و همدلی یک ندا را سر داده و خواهان یک نظام ارزشی، دینی و مردم سالار بودند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منایع طبیعی گرگان افزود: انقلاب اسلامی ما دوره ها و دهه های مختلفی را پشت سر گذاشته است و امروز ما شاهد پیشرفت و رشد در آن بوده ایم.

نجفی نژاد با بیان اینکه ایام دهه فجر یادآور نعمت بزرگی برای ما است، اظهار کرد: مراکز آموزش عالی، دانشگاه ها و پژوهشگران سهم بزرگی در تحقق آرمان های با ارزش انقلاب اسلامی دارند.

کد N721252

وبگردی