آفتاب
مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان:

22 بهمن بستری برای پاسخگویی به اهانت صورت‌گرفته به پیامبر(ص) است

22 بهمن بستری برای پاسخگویی به اهانت صورت‌گرفته به پیامبر(ص) است

مدیر حوزه‌های علمیه استان گیلان گفت: 22 بهمن امسال بستری برای پاسخگویی به اهانت صورت گرفته به پیامبر (ص) محسوب می‌گردد تا انزجار خود را به این حرکت بی شرمانه و ناعادلانه اعلام کنند.

حجت‌الاسلام لاکانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، در خصوص فرا رسیدن 22 بهمن اظهار کرد: دشمنان هر سال در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن در تلاشند تا مشکلاتی  ایجاد کنند که مردم حضور جدی و پرشور هرساله خود را نداشته باشند.

وی با بیان این‌که «حضور پرشور مردم در این روز برای دشمنان غیر قابل تحمل است» تصریح کرد: دشمنان در تلاشند تا به سراسر دنیا القا کنند که مردم از نظام و رهبری فاصله گرفته اند و حضور پررنگ مردم، کذب بودن این ادعا را ثابت خواهد کرد.

مدیر حوزه های علمیه گیلان گفت: تاکید مقام معظم رهبری، مراجع و ... در این راستا بوده و هست که مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضوری از روی بصیرت و فهم داشته باشند.

لاکانی با تاکید بر این‌که «مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام دور نشده‌اند» ادامه داد: مردم همواره در راستای حفظ و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با محوریت رهبری گام برداشته و مشکلات و موانع پیش آمده خللی در ادامه این مسیر ایجاد نکرده است.

وی افزود: مردم بصیر و غیور ایران دوباره در سالروز انقلاب نور ثابت خواهند کرد که پس از گذشت 36 سال از آرمان های انقلاب اسلامی دور نشده اند بلکه ثابت قدم‌تر از گذشته در این مسیر گام برخواهند داشت.

لاکانی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در زمان کنونی شاهد اهاناتی به پیامبر عظیم الشان اسلام هستیم و برای مقابله با این اهانات بی شرمانه اعتراضات بسیاری در جهان اسلام صورت گرفته است و 22 بهمن امسال بستری برای پاسخگویی به این اهانت محسوب می‌گردد تا انزجار خود را به این حرکت بی شرمانه و ناعادلانه اعلام کنند.

انتهای پیام

کد N721240

وبگردی