آفتاب
علایی:

۲۷۰ مدیر کنترل کیفی در اردبیل آموزش دیدند

۲۷۰ مدیر کنترل کیفی در اردبیل آموزش دیدند

اردبیل – مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۷۰ مدیر کنترل کیفی در این استان آموزش دیده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی بعد از ظهر ظهر سه شنبه در برنامه ریزی آموزشی این سازمان در جمع مدیران و معاونان تصریح کرد: آموزش مدیران کنترل کیفی لازمه استاندارد سازی محصولات واحدهای تولیدی است.

وی افزود: طبق برنامه های عملیاتی اعلام شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران دو هزار و ۸۰۵ نفر ساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفی پیش بینی شده که با برگزاری دوره های مختلف محقق شد.

مدیر کل استاندارد استان اضافه کرد: دوره های آموزشی شامل ارتقاء کیفیت بسته بندی محصولات داخلی، آشنایی با قانون مبارزه با قاچاق کالا و تکنیک ها و فنون بهبود سیستم ها و روش ها است.

علایی در خصوص وضعیت برنامه های آموزشی کارکنان اداره کل استاندارد استان اضافه کرد: در سال جاری هزار و ۱۷۰ نفر ساعت آموزش برای کارکنان پیش بینی شده بود که ما هزار و ۲۰۰ نفر ساعت دوره برگزار کردیم.

وی همچنین از صدور اولین گواهی استاندارد قطعات بتنی هوادار اتوکلاو شده در استان توسط یکی از واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: استاندارد های مصالح ساختمانی در اردبیل به صورت مداوم کنترل می شود و انتظار می رود تولید کنندگان به رعایت استانداردها توجه داشته باشند.

مدیر کل استاندارد استان با اذعان به نقش سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت اشتغالزایی اضافه کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی از جمله استاندارد از حضور و فعالیت سرمایه گذاران استقبال می کند.

علایی معتقد است حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران ضمن ایجاد اشتغال پایدار نرخ بیکاری در استان را کاهش می دهد.

کد N721178

وبگردی