آفتاب

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به‌مناسبت22 بهمن

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به‌مناسبت22 بهمن

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«یوم‌الله 22 بهمن، یادآور قیام عاشورایی ملت عظیم و بصیر ایرانی است که به ندای آسمانی مولا و مقتدای خود که از سلاله پاک فاطمی بود لبیک گفته و بساط ظلم و جور استکباری طاغوت را برچید و بساط نظام اسلام واقعی را با زمینه‌سازی ظهور ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف بر پا داشت.

این پیروزی بزرگ ملت فهیم ایرانی کاخ آمال و آرزوهای شیطانی مستکبران و صهیونیزم را فرو ریخت و دریچه‌های نور و امید به روی ملل ستمدیده جهان را گشود و روحی تازه در کالبد مستضعفان عالم دمیده شد.

امروز پس از گذشت 36 سال از آن واقعه تاریخی و جاوید مردم وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر رهبری داهیانه عالم فرزانه حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با عزت و اقتدار به حرکت عاشورایی معمار کبیر انقلاب ادامه داده و امید آن دارد که مسلمانان جهان بار دیگر با بصیرت افزایی و حفظ اتحاد از تمامی فتنه‌های یاوه گویان فرصت‌طلب عبور نماید.

امروز ملت سرافراز و آزاده ایران با تاسی از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که طومار 2500 ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را در هم پیچید و با حمایت بی دریغ خود از رهنمودهای حکیمانه بزرگ پرچمدار جهان اسلام بار دیگر وفاداری خود را به آرمانهای والای امام عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اعلام می‌نماید و با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده خواهد کرد. حضور عظیم و میلیونی ملت شریف و غیور ایرانی در 22 بهمن نشان از اقتدار، عزت و بصیرت مردمی دارد که خار در چشم دشمنان خواهند داد.

مجمع نمایندگان طلاب و فضای حوزه علمیه قم در طلیعه سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب ضمن حمایت از مواضع شفاف و راهگشای مقام معظم رهبری پیرامون مذاکرات هسته‌ای مبنی بر این که " معتقدیم توافق نکردن بهتر از توافقی است که به ضرر منافع ملی و زمینه ساز تحقیر ملت بزرگ ایران شود، در روز 22 بهمن شما خواهید دید که ملت ایران چه حضوری خواهد داشت و آن موقع معلوم خواهد شد که آیا ملت ایران دست بسته یا خیر " از همه ملت بزرگ ایران، خصوصا روحانیت معظم و جوانان پرشور و با نشاط دعوت به حضوری گرم در این راهپیمایی نموده تا ضمن تجدید میثاق با امام راحل و شهدای گرانقدر با مقتدای خود پیمانی مجدد بسته و اعلام نمایند که حافظ امنیت، اقتدار و استقلال کشور خود خواهند بود.»

انتهای پیام

کد N721177

وبگردی