آفتاب
بیانیه ستاد مرکزی دهه فجر به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن؛

ملت ایران فردا به گزینه‌های روی میز آمریکا پاسخ خواهد داد

ملت ایران فردا به گزینه‌های روی میز آمریکا پاسخ خواهد داد

ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای، با بزرگداشت سالگرد پیروزی افتخارآفرین انقلاب اسلامی، از ملت استوار، آگاه و انقلابی ایران اسلامی دعوت کرد تا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی (شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) به شرح زیر است:

«ملت شریف ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد زد و یاوه‌گویی ها و سخنان سخیف و گزینه های همیشه روی میز آمریکا را با مولفه های منطقی و قدرت نرم و گزینه های روی میز خود یعنی وحدت ملی با فریاد همیشگی "مرگ بر آمریکا و اسراییل" و "لبیک یا رسول الله" پاسخ خواهد داد و خواهد گفت که همۀ ایران متحد و یکپارچه ، عاشق رسول الله (ص) هستند.

حال و هوای متفاوت دهه فجر امسال که بدلیل ایستادگی جانانه و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی به عنوان الگویی موفق، مستقل، ممتاز و برتر در سطح جهان شناخته شده است، به عنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و امریکای جهانخوار است.

ستاد مرکزی دهه فجرانقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بار دیگر از امت همیشه در صحنه و بیدار ایران ، همه گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب سیاسی و همۀ آحاد، اقشار و اصناف مردم شریف، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش‌هایی سیاسی می‌خواهد تا با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه در مسیرهای راهپیمایی در بیش از یک‌هزار شهر و شهرستان و پنج هزار روستای کشور، سراسر ایران را صحنه با شکوه حضور حماسی سازند.

شهروندان تهرانی نیز از ساعت ۹ صبح از ۱۰ مسیر اعلام شده، به سوی میدان آزادی حرکت خواهند کرد. همه اقشار مردمی، فردا خانواده بزرگ ایران بوده و با حضور گسترده و انقلابی خود، ضمن حمایت از رویش جوانه‌های قیام ملت های مسلمان و آزاده، پاسخ مناسبی برای ابرقدرت ها داشته و بار دیگر با نمایش وحدت ملی خود، در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رسوا و مایوس کرده و ضربه متقابل قاطع را بزنند».

کد N720881

وبگردی