آفتاب
فتح الله حسینی٬ در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

کمیسیون امنیت ملی پیگیر ترور رئیس دادگستری روانسر/ضارب دستگیر شده است

کمیسیون امنیت ملی پیگیر ترور رئیس دادگستری روانسر/ضارب دستگیر شده است

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکوم کردن چنین اقدام ناجوانمردانه‌ای٬ پرونده را تا حصول به نتیجه پیگیری خواهند کرد و در همین راستا مسئولان امنیتی و قضایی استان نیز وارد عمل شده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکومیت اقدام تروریستی اخیر در به شهادت رساندن رئیس دادگستری روانسر٬ تصریح کرد: خوشبختانه ضارب این اقدام ناجوانمردانه٬ در‌‌ همان لحظات پس از حادثه با اقدام به‌موقع نیرو‌های مردمی و انتظامی دستگیر شده است و بزودی به مردم معرفی خواهد شد.

فتح الله حسینی٬ با اشاره به وجود ۱۷ هزار نفر شهدای ترور در کشور٬ افزود: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکوم کردن چنین اقدام ناجوانمردانه‌ای٬ پرونده را تا حصول به نتیجه، پیگیری خواهند کرد و در همین راستا مسئولان امنیتی و قضایی استان نیز وارد عمل شده‌اند.

نماینده مردم قصر شیرین٬ گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس٬ افزود: ترور ناجوانمردانه رئیس دادگستری شهرستان روانسر٬ افکار عمومی را در استان کرمانشاه جریحه‌دار کرده و به یاری خدا مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود پاسخی دندان‌شکن به افراد شرور و اربابان جهانی آن‌ها خواهند داد.

حسینی٬ با تأکید بر مظلومیت مسئولان قضایی کشور٬ افزود: دستگاه قضایی پناهگاه و مرجع رسیدگی به مشکلات مردم است و در این میان اگر در محاکم قضایی٬ حکمی صادر می‌شود بر اساس مستندات و واقعیات موجود است و برای مسئولان قضایی هیچ یک از دو طرف دعاوی فرقی نمی‌کنند.

این نماینده مجلس نهم٬ یادآور شد: اقدام سریع مسئولان قضایی در به مجازات رساندن ضارب سلیم قنبری رئیس دادگستری روانسر می‌تواند موجبات رضایت مردم این شهرستان را فراهم آورد.

بر اساس این گزارش، فرد مسلحی صبح امروز، سلیم قنبری رئیس دادگستری روانسر و فرزندش را هنگام خارج شدن از منزل به رگبار بست، که در این حادثه، وی در دم جان باخت و فرزندش هم زخمی شد.

کد N720783

وبگردی