آفتاب
در بیانیه ستاد مرکزی دهه فجر مطرح شد

دعوت عمومی از ملت استوار ایران برای حضور انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت عمومی از ملت استوار ایران برای حضور انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن

ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخارآفرین انقلاب اسلامی از ملت استوار و آگاه و انقلابی ایران اسلامی دعوت کرد تا در مراسم راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن حضور یابند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن بیانیه به شرح زیر است:

ملت شریف ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی ، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهد زد و یاوه گویی ها و سخنان سخیف و گزینه های همیشه روی میز امریکا را با مولفه های منطقی و قدرت نرم و گزینه های روی میز خود یعنی وحدت ملی با فریاد همیشگی " مرگ بر امریکا و اسراییل" و "لبیک یا رسول الله" پاسخ خواهد داد و خواهد گفت که همۀ ایران متحد و یکپارچه ، عاشق رسول الله هستند.

حال و هوای متفاوت دهه فجر امسال که بدلیل ایستادگی جانانه و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی به عنوان الگویی موفق ، مستقل، ممتاز و برتر در سطح جهان شناخته شده است، به عنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و امریکای جهانخوار است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: ستاد مرکزی دهه فجرانقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بار دیگر از امت همیشه در صحنه و بیدار ایران ، همه گروه‌ها، جریان‌ها، احزاب سیاسی و همۀ آحاد، اقشار و اصناف مردم شریف، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش‌هایی سیاسی می‌خواهد تا با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه در مسیرهای راهپیمایی در بیش از 1000 شهر و شهرستان و 5000 روستای کشور ، سراسر ایران را صحنه باشکوه "حضور حماسی" سازند. شهروندان تهرانی نیز از ساعت 9 صبح از 10 مسیر اعلام شده ، به سوی میدان آزادی حرکت خواهند کرد. همه اقشار مردمی، فردا "خانواده بزرگ ایران " بوده و با حضورگسترده و انقلابی خود، ضمن حمایت از رویش جوانه‌های قیام ملت های مسلمان و آزاده ، پاسخ مناسبی برای ابرقدرت ها داشته و بار دیگر با نمایش وحدت ملی خود، در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رسوا و مایوس کرده و ضربه متقابل قاطع را بزنند.

انتهای پیام

کد N720776

وبگردی