آفتاب

خودروی جدید لامبورگینی + تصاویر

خودروی جدید لامبورگینی + تصاویر

شرکت لامبورگینی به تازگی اعلام کرده است که تصمیم دارد در مسابقات Blancpain Endurance با استفاده از Huracan GT3 شرکت کند.

قرار است این مدل لامبورگینی در پیست مسابقات در کنار خودروهایی همانند 650S مک لارن و Z4 BMW قرار گیرد. این مدل از هوراکن از بدنه ای آلومینیومی و فیبر کربنی استفاده می کند و به شکلی طراحی شده است که از نظر ایمنی بهترین استانداردها را دارا است. ساخت این خودرو به گونه ای انجام شده که تیم مهندسی آن می توانند در حداکثر سرعت آن را برای شرایط مختلف آماده کنند. این ویژگی باعث می شود تا این محصول بتواند در پیست های مختلف و در شرایط مختلف قابل استفاده باشد. همانند چند مدل دیگر مخصوص مسابقه لامبورگینی، GT3 نیز به سیستم خنک کننده روغنی برای موتور و جعبه دنده مجهز شده است.
در این خودرو نسخه ای مخصوص از موتور 10 سیلندری هوراکن عادی قرار گرفته است. یک سیستم مخصوص و پیشرفته وظیفه تحت نظر گرفتن موتور و سیستم های مرتبط با آن را دارد.
وظیفه انتقال قدرت بسیار موتور این خودرو بر عهده یک جعبه دنده پیشرفته 6 دنده ای است. سیستم 12 مرحله ای ترمز ABS این خودرو می تواند به شدت به کنترل آن در پیچ ها کمک کند و باعث شود تا رانندگان با مشکلی در کنترل خودرو مواجه نشوند.
با اینکه شرکت لامبورگینی امیدوار است تا این خودرو را از تصادف دور نگه دارد اما در صورت حادثه رانندگان می توانند با وجود بدنه قدرتمند فیبر کربنی، سیستم ضد آتش و در خروج اضطراری در سقف خودرو احساس امنیت کنند.
قرار است تا این مدل بی نظیر از لامبورگینی هوراکن به صورت سفارشی تولید شود و قیمت پایه آن نیز 418 هزار دلار است.
کد N720762

وبگردی