آفتاب

احمدی‌نژاد چگونه عضو «ارشد» مجمع شد؟

احمدی‌نژاد چگونه عضو «ارشد» مجمع شد؟

مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام دارای یک رئیس ، دبیر و اعضای دیگر است که در این میان هیچ عضو ارشدی در میان اعضا وجود ندارد.

ایسکانیوز: در مراسم سخنرانی محمود احمدی نژاد که شب گذشته در شهری ری برگزار شد بنرهایی با محتوای محمود احمدی نژاد عضو «ارشد»! مجمع تشخیص مصلحت نظام مشاهده شد و این در حالیست که این عنوان در مراتب مسئولیتی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تعریف نشده است. محمد سلیمانی مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در تصریح عنوان یاد شده برای محمود احمدی نژاد در گفتگو با ایسکانیوز اظهار داشت: همه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک سطح هستند و این اقدام بیشتر جنبه تبلیغاتی و سلیقه ای بوده و در هر صورت کار درستی نبوده و خلاف است.

وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام دارای یک رئیس ، دبیر و اعضای مختلف است که در این میان هیچ عضو ارشدی وجود ندارد. سلیمانی بیان داشت: این اقدام اصلا درست نبوده و مشخص نیست که ارشد نامیدن محمود احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام با چه نیتی صورت گرفته و این مسئله برای ما شبهه است. در سیزدهم مرداد ماه سال 1392 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، محمود احمدی‌نژاد را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد دامت تأییداته با توجه به تلاش با ارزش هشت ساله جنابعالی در مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران و تجارب فراوانی که در این مورد اندوخته‌اید، شما را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌نمایم. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم. سیّدعلی خامنه‌ای 13 مردادماه 1392

این در حالیست که در بنرها و فراخوان سخنرانی محمود احمدی نژاد در شهر ری شاهد این عنوان یعنی عضو ارشد مجمع تشخیص ملحت نظام در کنار نام وی بودیم!
کد N720732

وبگردی