آفتاب
نقوی حسینی در گفتگو با مهر:

صف‌آرایی جبهه دشمنان در برابر انقلاب/ مردم جلوتر از مسئولان هستند

صف‌آرایی جبهه دشمنان در برابر انقلاب/ مردم جلوتر از مسئولان هستند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به صف‌آرایی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی در برابر این انقلاب گفت: مردم برای حفظ این انقلاب، در صحنه هایی همچون راهپیمایی 22 بهمن، همیشه از مردم جلوتر هستند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امروز در عرصه بین المللی با یک نوع صف‌آرایی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی روبرو هستیم، گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند تا از یک سو با تهدید و تحریم علیه ملت ایران، با دستاوردها و آرمان های نورانی انقلاب مقابله کنند و از سوی دیگر، تلاش میکنند تا جلوی حرکت‌هایی را که الگو گرفته از انقلاب اسلامی است، بگیرند.

وی افزود: با وجود این تلاش های جبهه متحد دشمنان، واقعیت عرصه میدانی خلاف خواست آنها رقم می‌خورد و امروز جنبش های منطقه ما همگی تاثیرگرفته از الگوی انقلاب اسلامی هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ضرورت و لازمه پایه‌گذاری یک فرهنگ مقاومتی در همه عرصه ها از جمله عرصه سیاست داخلی و خارجی و اقتصاد این است که همه اقشار ملت ایران در صحنه هایی همچون راهپیمایی 22 بهمن حاضر باشند؛ به ویژه در شرایطی که غربی ها توهین به مقدسات مسلمانان و ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را نیز به اقدامات قبلی خود افزوده اند.

نقوی حسینی درباره وظیفه مسئولان در برابر حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب گفت: آنچه مسلم است، ملت ایران همیشه در صحنه هستند؛ انقلاب را آنها به پیروزی رساندند، جنگ را آنها اداره کردند و امروز نیز آنها در برابر فشار تحریم ها مقاومت می‌کنند و در واقع، مردم در پیشبرد انقلاب اسلامی همیشه از مسئولان جلوتر بوده اند.

وی تأکید کرد: حداقل قدردانی از این مردم، خدمتگزاری و رسیدگی به مشکلات آنها به ویژه مشکلات و چالش‌های اقتصادی و بحران اشتغال است که امروز برای برخی از خانواده ها بسیار رنج‌آور شده است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس خاطرنشان کرد: انتظار مردم این است که در قبال این وحدت، یکپارچگی و مقاومت آنها، همه مسئولان دولتی و قوای سه گانه دست به دست هم دهند و موانع را از پیش پای آنها بردارند؛ ملت هیچ انتظاری جز برداشتن موانع ندارد، اگر موانع کار و تلاش از پیش پای آنها برداشته شود، خود آنها به خوبی پیش میروند.

کد N720687

وبگردی