آفتاب
ولایتی در جمع خبرنگاران:

دست باز ایران در مقابل آمریکا/ عدم توفیق غرب در توقف پیشرفت ایران

دست باز ایران در مقابل آمریکا/ عدم توفیق غرب در توقف پیشرفت ایران

مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب با اشاره به مسئله هسته‌ای ایران گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند اگر غربی‌ها بخواهند جلوی پیشرفت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ما را بگیرند، قطعا موفق نمی‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر ولایتی، مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب در حاشیه کنگره بین‌المللی هم‌اندیشی میهمانان خارجی سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب دست جمهوری اسلامی بسته نیست، بلکه دست ما کاملا باز است، اظهار کرد: این دست آمریکایی ها است که بسته است، زیرا آنها نمی توانند خواسته خود را به جمهوری اسلامی که جلوگیری از پیشرفت های علمی ایران است، تحمیل کنند.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره ایرانی طی روزهای گذشته خاطر نشان کرد: ماهواره فجر، اولین ماهواره ای است که با تکنولوژی بالا از سوی ایران به فضا پرتاب شده است که می تواند در مدت طولانی در مدار زمین قرار بگیرد و سیگنال های خود را به زمین بفرستد.

ولایتی افزود: این ماهواره قرار است کار خود را ادامه دهد و این تنها ماهواره ایرانی است که به مدت طولانی می تواند در مدار زمین قرار گیرد و این موضوع نشان از دست باز ایران در پیشرفت و تکنولوژی دارد.

مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب با اشاره به مساله هسته‌ای ایران در مذاکرات با ۱+۵ تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند اگر غربی ها بخواهند جلوی پیشرفت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ما را بگیرند، حتما موفق نمی‌شوند و مذاکره‌کنندگان ما نیز در چارچوبی که مقام معظم رهبری ترسیم کردند، حرکت خواهند کرد.

کد N720604

وبگردی