آفتاب
فومنی مطرح کرد

دعوت حزب مردمی اصلاحات از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت حزب مردمی اصلاحات از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی گفت: ما مردم ایران را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت می‌کنیم.

محمدزارع فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: همان‌طور که امام (ره) گفته بودند انقلاب ما انفجار نور بود. امروز شما می‌بینید که جهان تشنه انقلابی مثل انقلاب ایران است. در تمامی انقلاب‌های دنیا نتوانستند به انقلابی که در ایران شکل گرفت دست یابند، پایدار باشند و یا ادامه راه بدهند. این‌که چه کسانی انقلاب کردند مهم است اما مهم‌تر از آن انقلابی ماندن است. همه ما باید پایبند به این اصل باشیم که همیشه انقلابی باقی بمانیم.

وی ادامه داد: این تیزهوشی امام راحل و مردم انقلابی ایران است که با این انقلاب توانستند نه تنها در کشور بلکه در دنیا اثرات مثبت زیادی بگذارند. نام امام خمینی (ره) برای همیشه در تاریخ دنیا زنده می‌ماند. ما معتقدیم انقلاب ایران تنها در کشور ما ایجاد نشد بلکه در همه کشورهای دنیا ایجاد شد و همه را به یک چالش انقلاب اسلامی مبتلا کرد. عظمت انقلاب را امروز می‌توانید ببینید.

این فعال سیاسی با تأکید بر ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: این انقلاب متعلق به یک شخص نیست بلکه برای همه آحاد جامعه است. ما باید با هر سلیقه در این راهپیمایی شرکت کنیم و فرهنگ انقلابی خودمان را به دنیا نشان دهیم که ما بعد از 36 هنوز سالگرد انقلاب را جشن می‌گیریم.

وی خطاب به دشمنان ایران گفت: دشمنان ایران بدانند که ملت ایران هیچ وقت دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارد و از آن کوتاه نمی‌آید. همه مسئولین کشور عزم جدی برای استفاده از یک گفتمان اسلامی در مقابل غرب داشته باشند. پایه‌گذار این مسأله مقام معظم رهبری و رئیس جمهور کشورمان است.

فومنی همچنین با اشاره به مخالفان مذاکرات خاطرنشان کرد: حتماً‌ باید به سخنان رهبری توجه داشته باشیم و در سخنان ایشان دقت کنیم تا بدانیم خواسته مقام معظم رهبری چیست. مسئولان توجه داشته باشند که آسیب‌شناسی و نگاه موشکافانه به مسائل را باید ابزار کار خود قرار دهیم. باید بدانند که خواسته‌های مردم نباید زیر سوال برود.

وی با بیان این‌که نقص‌هایی هم در انقلاب ما وجود دارد، تصریح کرد: انقلاب ما با تمام بزرگی‌ و قدرتش ضعف‌هایی هم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دارد. باید بتوانیم آن ضعف‌ها را از بین ببریم. باید کوشش کنیم و از نیروهای پرتوان و جوان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم تا با استفاده از پتانسیل‌های جوان کشور ضعف‌ها را از بین ببریم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی،‌ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم تا ایران بزرگ را بزرگ‌تر کنیم. من به کسانی که با تیم مذاکره کننده مخالفت می‌کنند می‌گویم آیا شما بیشتر متوجه می‌شوید یا مقام معظم رهبری؟ گوش کنید تا متوجه شوید ایشان چه می‌گویند. رهبری از دولت و تیم مذاکره کننده حمایت کردند و موافق عملکرد درست آنها بودند. اگر واقعاً ولایتمدار و تابع ولایت فقیه هستیم، باید در همه حال طرفدار رهبری باشیم.

وی همچنین با دعوت از همه مردم ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن،‌ اظهار کرد: حزب مردمی اصلاحات از همه گروه‌های سیاسی دعوت می‌کند تا در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کنند. همه آنهایی که دل در گرو انقلاب دارند با حضور در این راهپیمایی ثابت می‌کنند که انقلابی هستند و انقلابی باقی می‌مانند.

این فعال اصلاح‌طلب همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان، تصریح کرد: حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی از ریاست خبرگان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حمایت می‌کند.

وی در پایان گفت: اگر دوستان انتقاداتی دارند، باید منصفانه بیان کنند و نقدشان از روی جهل و نادانی و یا عناد نباشد. همه ما پیرو ولایت فقیه و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کنیم. ما معتقدیم که می‌توانیم ایران بزرگ را به بالاترین جای ممکن برسانیم.

انتهای پیام

کد N720527

وبگردی