آفتاب
حجت‌الاسلام خاموشی در گفتگو با مهر:

خنثی‌شدن توطئه‌های تبلیغاتی غرب کمترین تأثیر راهپیمایی ۲۲بهمن است

خنثی‌شدن توطئه‌های تبلیغاتی غرب کمترین تأثیر راهپیمایی ۲۲بهمن است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کمترین تأثیر حماسه ۲۲ بهمن ماه، خنثی و نقش بر آب شدن توطئه‌های تبلیغاتی جهان سلطه علیه ملت ایران خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط حساس منطقه و جهان در شرایط فعلی و با یادآوری پیام انقلاب اسلامی برای رهایی ملت‌های آزاده از زیر بار ستم مستکبرین اظهار داشت: در حال حاضر، منطقه غرب آسیا به دلیل تربیت گروه‌های تروریستی تکفیری توسط غربی‌ها در شرایط حساس و تعیین کننده‌ای قرار دارد و از سوی دیگر، موج اسلام‌هراسی غرب نیز شدت بیشتری گرفته است.

وی افزود: از آنجا که انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بوده و پیام آن نیز استقلال و پیشرفت همه جانبه ملت‌ها به ویژه در عرصه فرهنگی است، به همین دلیل امروز منطقه و جهان بیش از هر زمانی به بازخوانی این پیام انقلاب اسلامی نیاز دارد و یکی از راه‌های بازخوانی این پیام نیز، دیدن حضور پرشور ملت و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شنیدن پیام رسای آنهاست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: با وجود همه تلاش‌های جهان سلطه برای مخدوش کردن چهره حقیقی اسلام ناب و انقلاب اسلامی ملت ایران، اما نسل‌های جدید ملت‌های آسیایی، اروپایی و آمریکای شمالی تشنه شنیدن پیام این دین حیات‌بخش و انقلاب اسلامی ایران هستند؛ به همین خاطر، کمترین تأثیر حماسه ۲۲ بهمن ماه، خنثی و نقش بر آب شدن توطئه‌های تبلیغاتی جهان سلطه علیه ملت ایران خواهد بود.

حجت‌الاسلام خاموشی همچنین با اشاره به پیگیری مذاکرات هسته‌ای کشورمان با غربی‌ها تأکید کرد: همبستگی آحاد مختلف مسئولان و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که در واقع تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است، پشتوانه محکمی برای مسئولان مذاکره‌کننده کشورمان و نیز سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی‌های طرف‌های مقابل است.

کد N720501

وبگردی