آفتاب
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی/

مسیرهای راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن در خراسان شمالی اعلام شد

مسیرهای راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن در خراسان شمالی اعلام شد

بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مسیرهای برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرهای مختلف این استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی سالاری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های راهپیمایی و تظاهرات ۲۲ بهمن در خراسان شمالی گفت: امسال در ۲۱ نقطه از استان، بخش ها و مراكز دهستان ها شاهد برپایی باشكوه آیین دشمن شكن یوم الله ۲۲ بهمن خواهیم بود.

وی افزود: سخنران محوری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در  بجنورد، مركز خراسان شمالی سردار حمیدرضا مقدم فر، معاون فرهنگی و رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سالاری بیان داشت: امسال مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله ۲۲ بهمن در بجنورد از ساعت ۱۰ صبح در محل میدان شهید بهشتی این شهر آغاز شده و تا مصلای امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

وی مسیر راهپیمایی در شهرستان اسفراین را از مجتمع فرهنگی بسیج به سمت میدان امام خمینی(ره) اعلام كرد و با بیان این که راهپیمایی در این شهر نیز از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود، افزود: راهپیمایی در شهرستان شیروان نیز در همین ساعت و از محل میدان انقلاب تا میدان شهدا برگزار می شود.

به گفته این مسئول راهپیمایی در شهرهای آشخانه و فاروج نیز از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز شده و مسیر راهپیمایی نیز در این دو شهر به ترتیب از محل چهارراه شهرداری تا مصلی و از میدان آزادی تا گلزار شهدا خواهد بود.

حجت الاسلام سالاری زمان آغاز راهپیمایی در شهرستان های گرمه و جاجرم را نیز ساعت ۱۰ صبح اعلام کرد و گفت: در شهر گرمه راهپیمایی از محل مسجد صاحب الزمان (عج) تا میدان امام و در جاجرم نیز از میدان ارشاد تا چهار راه مركزی برگزار می شود.

وی گفت: مردم انقلابی شهرستان راز و جرگلان نیز ساعت ۱۰ صبح از میدان معلم به سمت شهرداری راهپیمایی خود را آغاز می كنند.

این مسئول افزود: همچنین راهپیمایی در قاضی و پیش قلعه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح و از محل دفتر امام جمعه تا حسینیه قاضی و از محل میدان شهدا تا مسجد جامع برگزار می شود.

وی با اشاره به اینكه آغاز راهپیمایی در سنخواست ساعت ۱۰ صبح و از محل امام زاده زین العابدین(ع) به سمت گلزار شهدا است تصریح كرد: در شهر ایور و درق نیز راهپیمایی در همین ساعت به ترتیب از محل مسجد صاحب الزمان(عج) تا گلزار شهدا و از مسجد امام خمینی(ره) تا گلزار شهدا برگزار می شود.

به گفته این مسئول در كشانك، محمدآباد، عشق آباد و شهرآوا راهپیمایی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به ترتیب از محل مسجد صاحب الزمان تا مسجد جامع، از كتابخانه تا میدان محمد آباد، از مسجد جامع تا گلزار شهدا و از مسجد جامع تا سه راه بانك ملی برگزار می شود.

حجت الاسلام سالاری مسیر راهپیمایی در صفی آباد را نیز از از دفتر امام جمعه تا مصلی اعلام كرد و افزود: راهپیمایی در شوقان و حصار گرمخان نیز از ساعت ۱۰ صبح و از میدان امام علی تا میدان امام و خیابان اصلی از مقابل بخشداری برگزار می شود.

وی اضافه كرد: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تیتكانلو از میدان شهدا تا گلزار شهدا و در  بام و روئین نیز همزمان با سایر شهرستان های استان از حوزه بسیج تا مزار شهدا برگزار خواهد شد.

کد N720413

وبگردی