آفتاب
نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج

۲۲ بهمن، جلوه‌گاه حضور پر شکوه امت اسلامی‌ ‌خواهد بود

۲۲ بهمن، جلوه‌گاه حضور پر شکوه امت اسلامی‌ ‌خواهد بود

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنا شده و مردم با تمام قوا حافظ این نظام هستند.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنا شده و مردم با تمام قوا حافظ این نظام هستند.

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، اظهار کرد: دهه فجر و سرانجام رسیدن انقلاب اسلامی، حادثه بزرگ تاریخی است، به تعبیر امام خمینی (ره) این انقلاب انفجار نور بود که دنیا را تحت تأثیر خود قرار داد.

وی افزود: وحدت، خدامحوری و رهبری از جمله عواملی است که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد، در این میان نقش مردم در پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی بی بدیل است؛ چراکه حضور مردم پایه و اساس نظام است و جمهوری اسلامی بر دو پایه جمهوریت و اسلامیت پابرجاست.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نیز دستاوردهای مختلفی داشت، به طوری که آمریکا احساس می‌کند به‌ واسطه انقلاب اسلامی منافعش به خطر افتاده است؛ لذا از روش‌های مختلفی برای براندازی جمهوری اسلامی استفاده می‌کند و درصدد ضربه زدن به کشور اسلامی ایران است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با توجه به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بصیرت، آگاهی، وحدت، انسجام، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی مردم، دشمن تاکنون نتوانسته نتیجه بگیرد و همیشه مغلوب می‌شود.

وی یادآور شد: مردم کشور ما اهل بصیرت و آگاهی هستند و به خباثت آمریکا پی برده‌اند؛ همچنین رشد و آگاهی لازم در این زمینه را به دست آورده‌اند و در مقابل جنگ‌های مختلف دشمن با تمام قوا ایستادگی می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما در کشور ظرفیت نظامی بالایی داریم به‌طوری‌که هم‌اکنون جزء چهارمین صنایع موشکی دنیا محسوب می‌شویم ، اما باوجود این ظرفیت نظامی و صنایع موشکی تاکید مقام معظم رهبری بر حضور مردم است.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج افزود: اگرچه ما در زمینه تسلیحات نظامی از ظرفیت بالایی برخوردار هستیم اما ظرفیت‌های نظامی در تمامی کشورها وجود دارد،‌ پایداری انقلاب و نظام ما درگرو حفظ مردم درصحنه است.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی هم‌اکنون درصدد ضربه زدن به پیوند عمیق و ناگسستنی مردم و رهبری هستند این در حالی است که مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند و با تمام قوا و حضور درصحنه‌های اجتماعی و سیاسی، بر پیوند خود با رهبری تاکید دارند.

وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن 22 بهمن‌ماه،‌ در این روز شاهد حضور پرشکوه مردم درصحنه هستیم و دشمنان متوجه می‌شوند که حضور جدی مردم هرساله باشکوه تر برگزار می‌شود و این مردم همانند روزهای آغازین انقلاب، حافظ نظام اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام

کد N720303

وبگردی