آفتاب

بیانیه جمعیت و فاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله22 بهمن

بیانیه جمعیت و فاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله22 بهمن

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی حمایت خود را به پیروی از رهبری از فعالیت‌های دیپلماسی نمایندگان کشور که در حفظ برای دستیابی به توافقی که تضمین‌کننده‌ی کامل منافع ملی کشور باشد اعلام می‌دارد.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت 22 بهمن، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا،متن بیانیه به شرح زیر است:

یوم‌الله 22 بهمن 1393 را در حالی پاس می‌داریم که در ادامه انقلاب اسلامی به رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) و ایثار شهیدان والا مقام و مقاومت ملت بزرگ ایران به پیروزی بزرگ و درخشش انقلاب اسلامی در صحنه جهانی انجامیده است و اینک با رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب راه امام و شهیدان به شایستگی و عزت استمرار یافته است.

در سالی که به نام اقتصاد، فرهنگ، مدیریت جهادی و عزم ملی نام گرفته و علیرغم توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلفی همچون، تحریم ظالمانه اقتصادی، هجمه همه جانبه سیاسی، القاء اندیشه‌های پلید و تفکرات ضد اسلامی داعشی و تکفیری و سلفی‌گری که با مکر و حیله دشمنان اسلام و انقلاب صورت می‌گیرد.

ملت بزرگ ضمن خنثی نمودن دسیسه‌های دشمن و با تأسی از شعار رهبر و مقتدای خود، مسیر سربلندی را با افتخار در جهت نیل به اهداف عالیه خود طی طریق می‌نماید.

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همراه با مردم ولایت‌مدار و مقاوم خود و در صفوف فشرده‌ی آنان در راهپیمایی عظیم ملت حضور فعالانه یافته و ضمن محکوم نمودن تمامی دسیسه‌های دشمن حمایت خود را به پیروی از رهبری از فعالیت‌های دیپلماسی نمایندگان کشور که در حفظ و پایداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی برای دستیابی به توافقی که تضمین‌کننده‌ی کامل منافع ملی کشور باشد اعلام می‌دارد.

کد N720266

وبگردی