آفتاب
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت مردمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مردمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بیست و دوم بهمن سال ۱۳۵۷، نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب کشور عزیزمان ایران است.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به همه فتنه‌گران غربی و عمال منطقه آنان نشان می‌دهیم که ملت ایران با ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود ایستاده و در مقابل متجاوزان عکس‌العمل قاطع نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، رئیس، مدیران، اعضای هیأت علمی، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: به همه فتنه‌گران غربی و عمال منطقه آنان که سعی در جلوگیری گفتمان انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی دارند، نشان می‌دهیم که ملت ایران با ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود تا سرحد جان ایستاده و در مقابل متجاوزان به حقوق، حرمت و کرامت‌های انسانی و الهب در نقطه‌ای از کره خاکی کوتاه نخواهد آمد و عکس‌العمل قاطع نشان خواهد داد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بیست و دوم بهمن سال ۱۳۵۷، نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب کشور عزیزمان ایران است. انقلابی که برپایه ماهیتی فرهنگی و اعتقادی شکل گرفت و اهداف گرانمایه خود را در سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تبلور بخشید.

انقلاب مردم ایران با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در پی احیای کرامت‌ها و ارزش‌های انسانی از دست رفته و پاک نمودن زنگارهای استعخار و استبدادزدگی شکل گرفته و هزاران شهید گلگون کفن٬ جان خود را در این راه مقدس نثار کردند. شهیدانی که هنوز خون‌های پاکشان در جوشش است و کاروان انقلاب و نظام اسلامی را حرکت می‌دهند.

با گرامیداشت یاد و خاطره مام راحل (ره)، شهدا و ایثارگران گرانقدر انقلاب اسلامی و دوران شکوهمند دفاع مقدس برآنیم تا بار دیگر یک صدا و دست در دست یکدیگر، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن سالروز پیروزی انقلاب و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزم جزم خویش در پاسداری از اهداف الهی - انسانی انقلاب و تاکید بر آرمان‌های امام (ره) و شهدای گرانقدرمان را به رخ جهانیان کشیده و به همه فتنه‌گران غربی و عمال منطقه آنان که با ایجاد و حمایت جریان‌های افراطی و تکفیری طالبان و القاعده و داعش که سعی در جلوگیری گفتمان انقلاب اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی دارند، نشان دهیم که ملت ایران با ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود تا سرحد جان ایستاده و در مقابل متجاوزان به حقوق، حرمت و کرامت‌های انسانی و الهی در نقطه‌ای از کره خاکی کوتاه نخواهد آمد و عکس‌العمل قاطع نشان خواهد داد.

مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن، بار دیگر پیوند خود با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به نمایش خواهند گذاشت و همگام با آحاد مردم غیور و شرافتمند ایران در اقصی نقاط کشور اسلامی، روز سرنوشت ساز دیگری را در تاریخ این سرزمین ثبت و ضبط خواهند کرد.

کد N719735

وبگردی