آفتاب
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت حزب اعتماد ملى برای راهپیمایی مردمی در 22 بهمن

دعوت حزب اعتماد ملى برای راهپیمایی مردمی در 22 بهمن

ملت شریف ایران هیچ‌گاه در بزنگاه‌ها و تنگناهای تاریخی همچون جنگ تحمیلى و تحریم ها پشتیبانی و حمایت خود را از حاکمیت و دولت دریغ نداشته است.

حزب اعتماد ملی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد که در آن تاکید شد: به‌رغم برخی ناملایمات و انحرافاتی که در دوره‌ای از تاریخ این کشور رخ داد، همواره خواست مردم و اراده و تلاش دولت‌ها بر پوشیدن جامهٔ عمل به آرمان‌ها و خواست واقعی آرمان هاى انقلاب بوده است.

به گزارش ایلنا٬ متن بیانیه حزب اعتماد ملی به شرح زیر است:

بنام خدا
٢٢بهمن ماه ۱۳۵۷ یکى از مانا‌ترین روز هاى این سرزمین است که نوید بخش پایان شب بلند تاریکى وحرمان بود، سیل خروشان ملت ایران، زن ومرد پیر و جوان، روستایى وشهرى به رهبری امام راحل، «استقلال، ازادى، جمهورى اسلامى» را فریاد می‌زد که نوید دهندهٔ عزت، سربلندی، رفاه، آسایش و امنیت ایران و ایرانیان بود.

اکنون که سی و شش سال از آن روزهاى باشکوه می‌گذرد، به رغم برخی ناملایمات و انحرافاتی که در دوره‌ای از تاریخ این کشور رخ داد، همواره خواست مردم و اراده و تلاش دولت‌ها بر پوشیدن جامه‌ عمل به آرمان‌ها و خواست واقعی آرمان‌هاى انقلاب بوده است.

در این میان، ملت شریف ایران هیچ‌گاه در بزنگاه‌ها و تنگناهای تاریخی همچون جنگ تحمیلى و تحریم‌ها پشتیبانی و حمایت خود را از حاکمیت و دولت دریغ نداشته است.

این چنین حضور و مشارکت مردمی را، باید بیش از این‌ها قدر شناخت و جانفشانی‌های ملت را به طور شایسته پاسخ گفت.

از این نگاه جمهوری اسلامی، یعنی تامین زندگی عزتمندانه مادی و تضمین حیات معنوی انسان‌ها. بر همین اساس، انتظار زیست و معیشتى پایدار با آینده‌اى روشن و بدون دغدغه، انتظاری غریب و بیجا نیست.

اکنون رییس جمهور و دولتمردان یازدهم، با تدبیر در تلاش‌اند تا امید را در دل‌های مردم ایران زنده نگاه دارد.

به نظر مى‌رسد تیم مذاکره کنندهٔ هسته‌ای براى تحقق منافع ملى و آسایش ملت، همزمان از یک سو با تندروهای داخلی و از دیگر سو با قدرت‌های تمامیت‌خواه خارجی در حال مقابله است.

این تلاش هاى خستگى‌ناپذیر در عرصه دیپلماسى، که نتیجه مطلوب آن بی‌تردید نفع ملت و مملکت را در بردارد، امروز بیش ازهر زمان دیگر نیازمند یکپارچگى و وحدت آحاد ملت، نخبگان و گروه‌هاى سیاسى در این برهه حساس در دفاع و حمایت از دولت منتخب هستیم.

حزب اعتماد ملی که بنیانگذاران آن پیش و پس از انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم مبارزات و دفاع از آرمان هاى انقلاب اسلامى و آموزه‌هاى بنیانگذار جمهورى اسلامى حضور داشته‌اند، از آحاد جامعه و از تمام گروه‌های سیاسی دعوت می‌کند با شرکت در راهپیمایی روز ملی ۲۲ بهمن، یک بار دیگر پشتیبانی خود را از آرمان‌های بلند انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران و نیز حمایت از تیم مذاکره کنندهٔ هسته‌ای، فریاد کنند.

این حضور و اعلام حمایت، نشانه وحدت و انسجام ملى و بهترین پشتوانه براى دستگاه دیپلماسی و عزم ملی برای حل و فصل مشکلات کشور است.

حزب اعتماد ملی

کد N719244

وبگردی