آفتاب
/انسجام داخلی؛پاسخ به تحریم‌ها/

فرهنگی:‌ مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ تحریم‌ها را می‌دهند

فرهنگی:‌ مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ تحریم‌ها را می‌دهند

یک عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد که مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ تحریم‌ها را می‌دهند.

محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری ایسنا، با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم درراهپیمایی 22 بهمن گفت: امام در زمان حیات پربرکتشان فرمودند هر آنچه مربوط به مردم بوده مردم در هیچ مقطعی از آن کوتاهی نکردند. واقعیت نیز این است که مردم هر جا احساس خطر کردند در صحنه حضور پیدا کرده و حمایتشان را عملیاتی‌تر و واقعی‌تر و جدی‌تر نشان دادند.

وی افزود: نمونه‌ی این حمایت حضور بی سابقه‌ی مردم در اربعین حسینی بود که همه دنیا رامتعجب کرد، حضور مردم به عنوان دفاع از مقدسات تاثیر بسزایی درآرایش سیاسی و نظامی طرف‌های تهدید کننده داشت و حاشیه امنیتی برای ملت عراق و عتبات عالیات ایجاد کرد.

این نماینده اصولگرای مجلس خاطرنشان کرد:‌ در جریان دفاع مقدس بارها مردم صحنه‌هایی را خلق کردند، اکنون نیز آمریکایی‌ها به بهانه مذاکرات سخنان جدیدی در مورد فشار و تحریم‌ها را مطرح می‌کنند، مردم با حساسیت کافی و به جای خود با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند که پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

فرهنگی با تاکید بر اینکه مردم زیر بار تحقیر، ظلم و فشار و زور نمی‌روند گفت: با وجودی که تحریم آثاری داشته اما مردم در مقابل ظلم مقاومت می‌کنند و رفتاری سنجیده از خود نشان می‌دهند، آنها در همین راستا در کنار مسئولین و مجلس از تیم مذاکره کننده حمایت کرده و مسلما اجازه زیاده خواهی را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی کشور را از تمامی آفت‌ها مصون می‌دارد گفت: مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند که مرادشان از اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی نیست بنابراین اقتصاد مقاومتی به معنای داشتن حداکثر خود کفایی و کاهش حداکثری وابستگی به خارج است، طبیعتا برای رسیدن به موفقیت باید در این راستا عمل کرد.

انتهای پیام

کد N718822

وبگردی