آفتاب
واحدی:

نیروی هوایی جایگاه ویژه ای در دفاع از جمهوری اسلامی ایران دارد

نیروی هوایی جایگاه ویژه ای در دفاع از جمهوری اسلامی ایران دارد

تبریز - فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز گفت: نیروی هوایی جایگاه ویژه ای در دفاع از جمهوری اسلامی ایران دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی صبح دوشنبه در آیین ورزش باستانی در زورخانه پوریای ولی باسمنج اظهار داشت: توان عملیاتی ما بسیار بالاتر ازگذشته بوده و نشانه آن آماده سازی تمام کارکنان و تجهیزات برای دفاع از جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: نیروی هوایی از جایگاه خاصی برخوردار بوده و با رشادتی دلیرانه و در هر زمانی آماده دفاع از حریم جمهوری اسلامی است و با هرگونه تجاوزی سرسختانه برخورد خواهد کرد.

سرتیپ دوم واحدی افزود: دشمنان از هرگونه فکر واهی در خصوص دست درازی به مرزو بوم این کشور پرهیز کنند، چرا که علاوه بر حضور توانمند و پر قدرت نیروهای زمینی در مرزها، خلبانان شجاع و نیروهای فنی پایگاه های هوایی با کمال قدرت و شجاعت از آسمان نیلگون این نظام دفاع می کنند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز با بیان اینکه نیروی هوایی دستاوردهای بسیاری داشته است، گفت: اصلی ترین دستاوردی که نیروی هوایی و این پایگاه به آن دست یافته قطع وابستگی به خارج است.

وی با اشاره به بیعت کارکنان نیروی هوایی با رهبر کبیر انقلاب در نوزدهم بهمن ماه سال ۵۷، گفت: این بیعت نقطه عطفی برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.  

کد N718584

وبگردی