آفتاب
به نشانه اعتراض انجام شد/

ترک مراسم رسمی افتتاح پروژه های دهه فجر شاهرود توسط دکتر جلالی

ترک مراسم رسمی افتتاح پروژه های دهه فجر شاهرود توسط دکتر جلالی

شاهرود – رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در اعتراض به بی توجهی برخی مدیران استانی به مباحث مطرح شده در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر شاهرود، به نشانه اعتراض مجلس را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر کاظم جلالی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه های قابل افتتاح شهرستان شاهرود در مدرسه هیئت امنایی شهید غریبی این شهر در حالی که پیرامون پروژه های معطل مانده شهرستان سخنرانی می کرد، چند مرتبه به برخی مسئولان حاضر در جلسه در راستای توجه به جلسه و موضوعات مطرح شده تذکر داد که در این بین بهروز اسودی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان کماکان به صحبتهای خود با جواد تولایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود ادامه داد.

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی با مشاهده این بی توجهی به نشانه اعتراض سخنان خود را نیمه تمام گذاشت و مجلس را ترک کرد.

پروژه مهم پتاس منطقه محروم طرود از جمله طرح های معطل مانده شهرستان شاهرود مورد بحث دکتر جلالی در راستای تولید اشتغال و محرومیت زدایی در این جلسه و خطاب موضوع به خود اسودی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بود.

پیش از این نیز دکتر جلالی در دیدار با معاون پارلمانی وزیر صنایع، معادن و تجارت پیرامون عدم حضور اسودی در شاهرود پس از انتصاب وی به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تذکر داده بود که اسودی پس از این گلایه در منطقه مذکور حاضر شده بود.

کد N718550

وبگردی