آفتاب
رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل:

دیگر خودرویی بیرون از نمایشگاه پارک نمی‌شود!

دیگر خودرویی بیرون از نمایشگاه پارک نمی‌شود!

رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل گفت: بعد از پلمب نمایشگاه‌هایی که خودرو در حاشیه خیابان پارک می‌کردند، دیگر هیچ کدام از نمایشگاه‌داران خودروها را بیرون از مغازه‌ پارک نمی‌کنند چون اگر پارک کنند بلافاصله خودروها با جرثقیل حمل می‌شوند.

غلامحسین قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: البته حمل این خودروها موجب ایجاد ترافیک شدیدی می‌شود و این موضوع خود نیز معضل جدیدی شده است.

وی گفت: به تازگی شهرداری تصمیم گرفته که خطوط ویژه‌ جدید در برخی محدوده‌های منتهی به خیابان ولیعصر که تصادفا تعدادی از واحدهای صنفی این بخش در آنجا فعالیت می‌کنند، ایجاد کند که همین موضوع موجب مختل شدن فعالیت نمایشگاه‌داران این محدوده خواهد شد.

قاسمیان گفت: در این زمینه مکاتباتی با شهرداری و سازمان ترافیک صورت گرفته تا به این موضوع رسیدگی کنند و هر چه سریع‌تر در این زمینه تصمیم گیری شود چون این خطوط، فعالیت واحدهای صنفی این محدوده‌ها را با مشکلات زیادی مواجه می کند.

رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل همچنین در بخشی از سخنان خود بیان کرد: بعد از برخورد شدید و پلمب نمایشگاه‌های اتومبیل که اقدام به پارک خودروها در حاشیه خیابان می‌کردند در حال حاضر هیچ کدام از نمایشگاه‌داران خودروی خود را بیرون از مغازه‌ها پارک نمی کنند چون اگر پارک کنند بلافاصله خودروها با جرثقیل حمل می‌شوند.

وی ادامه داد: البته حمل این خودروها موجب ایجاد ترافیک شدیدی می‌شود که این موضوع خود نیز معضل جدیدی شده است.

رییس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل مالیات بر ارزش افزوده را یکی از مهم‌ترین مشکلات این صنف برشمرد و گفت: کارخانه‌ها و نمایندگی‌های اتومبیل مالیات هشت درصدی از خریداران دریافت می‌کنند و این در حالی است که نمایشگاه‌دارانی که خودروها را به مردم می‌فروشند این مالیات را از مردم دریافت نمی‌کنند چون تعداد خریداران آن‌ها کاهش می‌یابد و مردم به مغازه‌هایی می‌روند که قیمت کمتری داشته باشند.

انتهای پیام

کد N718337

وبگردی