آفتاب

کولیوند: غرب باید همه تحریم‌ها علیه ملت ما را بردارد

کولیوند: غرب باید همه تحریم‌ها علیه ملت ما را بردارد

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی ما وابسته به مذاکرات هسته‌ای و 1+5 نیست اظهار کرد: حمایت از تیم مذاکره کننده می‌تواند قدرت چانه زنی آنها را بالا ببرد.

محمدجواد کولیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی با اشاره بیانات اخیر مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: حدود 12 سال است که ما در حال مذاکره با مجموعه 1+5 هستیم و نکته قابل توجه این است که رهبری همیشه از تیم مذاکره کننده حمایت کردند و همچنین این مذاکرات همیشه مورد حمایت مجلس و شورای امنیت ملی بوده است.

وی ادامه داد: این موضوع به این معناست که جبهه‌ای که سربازهای ما در آن در حال مذاکره هستند از پشتیبانی همه مسئولان نظام بهره‌مند است و این حمایت می‌تواند قدرت مذاکره و چانه زنی آنها را بالا ببرد.

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه توافقی که انجام می‌شود نباید متضاد با اهداف اصلی نظام باشد تصریح کرد: نباید خدای نکرده توافقی انجام دهیم که کیان کشور خدشه‌دار شود و قطعا در این حالت توافق نکنیم بهتر است؛ چرا که ما 36 سال تحریم بودیم و مقابل همه تحریم‌ها ایستاده‌ایم و همچنان سر پا هستیم؛ هرچند فشار اقتصادی و معیشتی و اشتغال همیشه وجود داشته اما در برابر هجمه بیگانگان محکم بوده و هستیم.

کولیوند یادآورشد: حمایت و پشتیبانی از تیم مذاکره کننده می‌تواند بسیار موثر روحیه بخش و مفید باشد اما از آن طرف باید توافقی حاصل شود که حقوق حقه ملت در آن وجود داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر این که همه فعالیت‌های اقتصادی کشور ما وابسته به 1+5 نیست گفت:‌ قطعا در توافق، غربی‌ها باید همه تحریم‌ها علیه ملت ما را بردارند.

وی افزود: در حال حاضر نیز برای اقتصاد کشور مبنای مقاومتی توسط رهبری در نظر گرفته شده و مسئولین سه قوه نیز در همین راستا حرکت می کنند.

کولیوند در پایان گفت: نگاه اصلی ما برای حل مسائل به خصوص مسائل اقتصادی باید به داخل باشد تا بتوانیم کشور را در همه عرصه‌ها به رونق برسانیم.

انتهای پیام

کد N718229

وبگردی